Możesz kwalifikować się do zniżki Genius w obiekcie Hotel Delfin. Aby sprawdzić, czy w wybranych przez Ciebie datach obowiązuje zniżka Genius, musisz się zalogować.

Zniżki Genius w tym obiekcie zależą od terminu rezerwacji, terminu pobytu i innych dostępnych ofert.

Hotel Delfin znajduje się w Diklo – atrakcyjnej dzielnicy Zadaru – w odległości zaledwie 10 metrów od morza. Jego wnętrza utrzymane są w stylu śródziemnomorskim. Oferuje on swoim Gościom pokoje z łazienką oraz zadaszoną restaurację na świeżym powietrzu. Tuż przed hotelem znajduje się przystanek autobusowy, na którym co 30 min zatrzymują się autobusy miejskie oferujące łatwy dostęp do centrum miasta. Wszystkie pokoje zapewniają bezpłatny dostęp do Internetu, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych oraz klimatyzację. Większość z nich dysponuje balkonem z widokiem na morze. Z zadaszonego tarasu restauracji można podziwiać wspaniały widok na morze i odległe wyspy. Po tradycyjnej dalmatyńskiej kolacji serwowanej w hotelowej restauracji warto wybrać się na romantyczny spacer wzdłuż wybrzeża.

Parom bardzo się podoba ta lokalizacja – za pobyt dla 2 osób oceniają ją na 9,1.

Odległości w opisie obiektu wyliczane są przy użyciu © OpenStreetMap

Atuty obiektu

    • Świetna lokalizacja: wysoko oceniana przez Gości (9,1)

    • Obiekt polecany ze względu na pyszne posiłki

    • Śniadanie

    • kontynentalne, w formie bufetu

    • prywatny parking przy hotelu


Zaloguj się i oszczędzaj

Zaloguj się, aby sprawdzić, czy w tym obiekcie możesz zaoszczędzić 10% lub więcej.
Zaloguj się i oszczędzaj

Dostępność

Wybierz daty, aby zobaczyć dostępność i ceny w obiekcie

Typ pokoju
Liczba gości
 
2 łóżka pojedyncze
i
1 łóżko piętrowe
2 łóżka pojedyncze
1 duże łóżko podwójne
2 łóżka pojedyncze
2 łóżka pojedyncze
Sypialnia
2 łóżka pojedyncze
Salon
2 rozkładane sofy
2 łóżka pojedyncze
1 łóżko podwójne
2 łóżka pojedyncze
i
1 rozkładana sofa
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.

Opinie Gości

Kategorie:

Personel
Udogodnienia
Czystość
Komfort
Stosunek jakości do ceny
Lokalizacja
Bezpłatne WiFi

Wybierz tematy, aby przeczytać opinie:

Co podobało się gościom, którzy się tu zatrzymali

  • Ka
    Polska Polska
    Bardzo przyjemne miejsce, bardzo miłe Panie kelnerki oraz Pan kelner. Pokoje codziennie sprzątane. Z tarasu piękny widok na morze.
  • Mils90
    Polska Polska
    - Bardzo smaczne, urozmaicone śniadanie; - relaksujące jacuzzi na tarasie; - wystarczająca strefa fitness; - sympatyczna obsługa; - klimat.
  • Rafał
    Polska Polska
    Wszystko było po prostu idealne. Apartament super czysty i schludny. Widok na Adriatyk to co niesamowitego. Obsługa bardzo miła i doskonale znakaca angielski. Do tego bardzo zabawana, Pan kelner umilał nam cudownie czas, był bardzo kontaktowy i...
  • Agnieszka
    Polska Polska
    Hotel przytulny, czysty. Dobra lokalizacja. Blisko plażę, sklepy, piekarnia, restauracje. Personel bardzo miły i pomocny dbający o czystość w pokojach jak i podczas śniadania. Dużym plusem było to, że bez względu o której poszło się na...
  • Elżbieta
    Polska Polska
    Wspaniałe miejsce! Można czuć się tu jak w domu. Super obsługa. wspaniała przyroda dookoła.
  • Damian
    Polska Polska
    Bardzo przyjemny hotel, blisko kilka plaż, restauracja na dole lub w pobliżu. Dobre śniadania, pyszna kawa. Codziennie sprzątane. Niedaleko Zadar
  • Gruszecka
    Polska Polska
    Bliskość morza, smaczne śniadania, jacuzzi na tarasie przy zachodzie słońca
  • Małgorzata
    Polska Polska
    Bardzo serdeczna obsługa, blisko do restauracji i sklepu, ale nie ma zgiełku i poczucia przebywania w centrum. Smaczne śniadania, a pokoje są sprzątane codziennie. Hotel jest kameralny, około 20 pokoi, czułam się w nim bezpiecznie, a to ważne...
  • Kamil
    Polska Polska
    Przepyszne śniadania i bardzo miły, pomocny personel, super lokalizacja
  • Karolina
    Polska Polska
    Najlepsze miejsce w jakim byłam. Serdecznie polecam kochaną Panią Franke na recepcji, przemiła złota kobieta która pomogła nam ze wszystkim. Lokalizacja bardzo przystępna, przy samym morzu, godzinkę spaceru plaża do centrum, widoki zachwycające,...

Otoczenie hotelu

Restauracje

1 restauracja na miejscu
  • Restaurant Delfin
    • Rodzaj kuchni
      śródziemnomorska
    • Otwarte na:
      Śniadanie • Kolacja
    • Atmosfera
      Rodzinna • Nowoczesna
    • Diety
      Wegetariańska • Bezglutenowa

Zasady pobytu

Obiekt Hotel Delfin przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 14:00 do 22:00
Przy zameldowaniu wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej
Musisz poinformować obiekt z wyprzedzeniem, kiedy przybędziesz.
Wymeldowanie
Od 07:00 do 10:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zakwaterowanie dzieci

Zasady dotyczące pobytu dzieci

Dzieci w każdym wieku są mile widziane.

Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.

Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek

Wiek: 0–3
Łóżeczko dziecięce dostępne na życzenie
€ 10 za dziecko, za noc

Opłaty za łóżeczka dziecięce nie są wliczone w cenę całkowitą i należy je uiścić oddzielnie w trakcie pobytu.

Liczba dozwolonych łóżeczek dziecięcych zależy od wybranej opcji. Sprawdź szczegóły wybranej opcji, aby uzyskać więcej informacji.

Dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.

Możliwość skorzystania z łóżeczek dziecięcych zależy od dostępności.

Brak ograniczeń wiekowych
Brak ograniczeń wiekowych przy zameldowaniu
Zwierzęta
Zwierzęta nie są akceptowane.
Grupy
W przypadku rezerwacji ponad 3 pokoi mogą obowiązywać inne zasady i dodatkowe opłaty.
Karty akceptowane w tym hotelu
VisaMastercardDiners ClubJCBMaestroDiscover Gotówka nie jest akceptowana

Ważne informacje

Niezbędne informacje dla gości tego obiektu

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Delfin o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.

Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi.

Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy.

Informacje prawne

Ten obiekt jest zarządzany, licencjonowany lub reprezentowany przez firmę. Ta klasyfikacja nie wpływa na podatki, w tym podatek VAT i inne „podatki pośrednie”, ale jest wymagana na mocy prawa konsumenckiego UE. Więcej informacji na temat firmy znajdziesz tutaj: .

Często zadawane pytania na temat obiektu Hotel Delfin