Do wyliczenia oceny obiektu wymagana jest co najmniej 1 opinia. Jeśli dokonasz rezerwacji i dodasz opinię, pomożesz obiektowi Apartment in Fazana/Istrien 8457 osiągnąć ten cel.
Cały obiekt dla Ciebie
60 m² powierzchnia
Zwierzęta domowe są akceptowane
Prywatna łazienka
Obiekt Apartment in Fazana/Istrien 8457 znajduje się w miejscowości Fažana. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Badel – 200 m, Plaża San Lorenzo Fazana – 400 m, Plaża Bi Val – niecały kilometr. Odległość ważnych miejsc od apartamentu: Amfiteatr w Puli – 8,5 km, Kościół św. Eufemii w Rovinju – 32 km.
Oferta apartamentu obejmuje sypialnię (1), salon, aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i ekspresem do kawy, a także łazienkę (1) z prysznicem oraz suszarką do włosów. Goście mają do dyspozycji telewizor.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: MEMO Museum – 8,3 km, Archaeological Museum of Istria – 8,3 km. Lotnisko Lotnisko Pula znajduje się 12 km od obiektu.
Wybierz daty, aby zobaczyć dostępność i ceny w obiekcie
Ocena jakości
Booking.com ocenił jakość tego obiektu na 4/5 na podstawie takich czynników, jak udogodnienia, wielkość, lokalizacja i usługi.
Obiekt zarządzany przez: Holiday Home AG
Ocena firmy: 8,9Na podstawie 5 628 opinii z 4945 obiektów
4945 zarządzanych obiektów
Informacje na temat firmy
Holiday Home wspiera prywatnych właścicieli mieszkań wakacyjnych i domów wakacyjnych w wynajmie i zapewnia, że proces rezerwacji jest bezpieczny dla gościa i gospodarza. Naszymi gośćmi osobiście opiekuje się nasz międzynarodowy zespół serwisowy i jesteśmy do dyspozycji podczas Państwa pobytu. +++ Od ponad 20 lat przywiązujemy wielką wagę do osobistych i trwałych relacji z naszymi gospodarzami i gośćmi. Tylko dzięki naszej rzetelnej, partnerskiej współpracy zaufało nam kilka tysięcy wynajmujących, dla których codziennie dokonujemy rezerwacji. +++ Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie rezerwacji w imieniu wynajmującego, zawierające wszystkie informacje dotyczące rezerwacji, opis obiektu i informacje dotyczące płatności. +++ Po otrzymaniu zaliczki (25%) i pozostałej wpłacie (ok. 4-6 tygodni przed rozpoczęciem okresu wynajmu) wyślemy Ci voucher na wynajem ze wszystkimi informacjami potrzebnymi do zameldowania. +++ W przypadku konieczności anulowania rezerwacji, prosimy o anulowanie swojej rezerwacji poprzez profil klienta. Zwrócimy środki w ciągu 7 dni od otrzymania danych bankowych. +++ Dziękujemy za zaufanie i życzymy udanych wakacji.
Informacje o okolicy
Zakupy 50 m, restauracja 50 m, centrum 50 m. Fazana: apteka 100 m, basen kryty 400 m i bank 50 m. Pula: lotnisko 14 km i Dworzec, dyskoteka każdorazowo 7 km. Droga główna 150 m. Plac zabaw dla dzieci 200 m. Latem: Adria 50 m w Fazana (plaża 150 m w Fazana z żwirkiem). tenis ziemny, nurkowanie każdorazowo 700 m w miejscowości Bi-Village. Łódź 700 m w Bi-Village, Park Narodowy Brioni 3 km (dostępny statkiem z Fažana).
Udogodnienia w obiekcie Apartment in Fazana/Istrien 8457
Najpopularniejsze udogodnienia
Klimatyzacja
Parking
Parking nie jest dostępny.
Internet
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Kuchnia
Ekspres do kawy
Płyta kuchenna
Czajnik elektryczny
Lodówka
Aneks kuchenny
Łazienka
Prywatna łazienka
Toaleta
Suszarka do włosów
Prysznic
Media/Technologia
Telewizor
Zwierzęta
Zwierzęta są akceptowane po uzgodnieniu z obiektem. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Okolica
Meble ogrodowe
Posiłki i napoje
Zestaw do parzenia kawy i herbaty
Różne
Klimatyzacja
Dodatkowa opłata
Całkowity zakaz palenia
Języki
czeski
niemiecki
angielski
francuski
chorwacki
węgierski
włoski
polski
Zasady pobytu
Obiekt Apartment in Fazana/Istrien 8457 przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 15:00 do 19:00
Musisz poinformować obiekt z wyprzedzeniem, kiedy przybędziesz.
Wymeldowanie
Od 08:00 do 10:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zwrotny depozyt na poczet zniszczeń
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 100 jest wymagany po przyjeździe. To około 424 zł. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Zakwaterowanie dzieci
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Brak ograniczeń wiekowych
Brak ograniczeń wiekowych przy zameldowaniu
Karty akceptowane w tym obiekcie
Gotówka nie jest akceptowana
Palenie tytoniu
Palenie jest zabronione.
Imprezy
Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona
Cisza nocna
Goście muszą zachować ciszę w godzinach 22:00–08:00.
Zwierzęta
Zwierzęta są akceptowane po uzgodnieniu z obiektem. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Ważne informacje
Niezbędne informacje dla gości tego obiektu
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00:00–08:00:00.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Informacje prawne
Ten obiekt jest zarządzany, licencjonowany lub reprezentowany przez firmę. Ta klasyfikacja nie wpływa na podatki, w tym podatek VAT i inne „podatki pośrednie”, ale jest wymagana na mocy prawa konsumenckiego UE. Więcej informacji na temat firmy znajdziesz tutaj: .
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.