Do wyliczenia oceny obiektu wymagana jest co najmniej 1 opinia. Jeśli dokonasz rezerwacji i dodasz opinię, pomożesz obiektowi Apartment Pula 2 osiągnąć ten cel.
Cały obiekt dla Ciebie
70 m² powierzchnia
Kuchnia
Ogród
Zwierzęta domowe są akceptowane
Basen
Sprzęt do grillowania
Pralka
Bezpłatne Wi-Fi
Bezpłatny parking
Obiekt Apartment Pula 2 położony jest w miejscowości Pula i oferuje bezpłatne Wi-Fi oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kościół św. Eufemii w Rovinju – 34 km, Archaeological Museum of Istria – 4 km. Obiekt zapewnia ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy w odległości 3,7 km znajduje się Amfiteatr w Puli.
W apartamencie z 2 sypialniami zapewniono salon z telewizorem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem, a także łazienkę (1) z prysznicem.
Oferta obiektu Apartment Pula 2 obejmuje odkryty basen i plac zabaw.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: MEMO Museum – 4 km, Park Narodowy Wysp Briońskich – 4,1 km. Lotnisko Lotnisko Pula znajduje się 7 km od obiektu.
Booking.com ocenił jakość tego obiektu na 4/5 na podstawie takich czynników, jak udogodnienia, wielkość, lokalizacja i usługi.
Obiekt zarządzany przez: Holiday Home AG
Ocena firmy: 9Na podstawie 5 140 opinii z 4831 obiektów
4831 zarządzanych obiektów
Informacje na temat firmy
Holiday Home wspiera prywatnych właścicieli mieszkań wakacyjnych i domów wakacyjnych w wynajmie i zapewnia, że proces rezerwacji jest bezpieczny dla gościa i gospodarza. Naszymi gośćmi osobiście opiekuje się nasz międzynarodowy zespół serwisowy i jesteśmy do dyspozycji podczas Państwa pobytu. +++ Od ponad 20 lat przywiązujemy wielką wagę do osobistych i trwałych relacji z naszymi gospodarzami i gośćmi. Tylko dzięki naszej rzetelnej, partnerskiej współpracy zaufało nam kilka tysięcy wynajmujących, dla których codziennie dokonujemy rezerwacji. +++ Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie rezerwacji w imieniu wynajmującego, zawierające wszystkie informacje dotyczące rezerwacji, opis obiektu i informacje dotyczące płatności. +++ Po otrzymaniu zaliczki (25%) i pozostałej wpłacie (ok. 4-6 tygodni przed rozpoczęciem okresu wynajmu) wyślemy Ci voucher na wynajem ze wszystkimi informacjami potrzebnymi do zameldowania. +++ W przypadku konieczności anulowania rezerwacji, prosimy o anulowanie swojej rezerwacji poprzez profil klienta. Zwrócimy środki w ciągu 7 dni od otrzymania danych bankowych. +++ Dziękujemy za zaufanie i życzymy udanych wakacji.
Informacje o obiekcie
Zapłata na miejscu:
Sprzątanie końcowe (jeśli Najmujący nie wykona samodzielnie) 50 EUR za obiekt na pobyt.
Zwierzę domowe:
tak, EUR 15.00/zwierze/dzien.
Informacje o okolicy
Zakupy 2 km, restauracja 800 m, centrum 3 km. Fažana (Park Narodowy Brijuni) 3,5 km. Latem:
Adriatyk 2 km w Puntižela (plaża z żwirkiem, skałami i platformami kąpieliskowymi). Plaża dla psów w miejscowości Puntižela 2 km. Štinjan: jazda konna 300 m i tenis ziemny 400 m. Sport wodny w Bi-Village 2,5 km.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Internet
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Kuchnia
Krzesełko dla dzieci
Płyta kuchenna
Piekarnik
Czajnik elektryczny
Kuchnia
Pralka
Lodówka
Aneks kuchenny
Łazienka
Wanna lub prysznic
Prywatna łazienka
Prysznic
Salon
Część jadalna
Część wypoczynkowa
Media/Technologia
Kanały satelitarne
Telewizor
Udogodnienia w pokoju
Sprzęt do prasowania
Żelazko
Zwierzęta
Zwierzęta są akceptowane po uzgodnieniu z obiektem. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Okolica
Meble ogrodowe
Grill
Sprzęt do grillowania
Ogród
Odkryty basen
Bezpłatnie!
Basen z podgrzewaną wodą
Posiłki i napoje
Zestaw do parzenia kawy i herbaty
Usługi dla rodzin i oferta rozrywkowa
Plac zabaw
Plac zabaw dla dzieci
Różne
Klimatyzacja
Całkowity zakaz palenia
Ogrzewanie
Języki
czeski
niemiecki
angielski
francuski
chorwacki
węgierski
włoski
polski
Zasady pobytu
Obiekt Apartment Pula 2 przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 15:00 do 18:00
Musisz poinformować obiekt z wyprzedzeniem, kiedy przybędziesz.
Wymeldowanie
Od 08:00 do 10:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zwrotny depozyt na poczet zniszczeń
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 100 jest wymagany po przyjeździe. To około 425 zł. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Zakwaterowanie dzieci
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Brak ograniczeń wiekowych
Brak ograniczeń wiekowych przy zameldowaniu
Karty akceptowane w tym obiekcie
Gotówka nie jest akceptowana
Palenie tytoniu
Palenie jest zabronione.
Imprezy
Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona
Cisza nocna
Goście muszą zachować ciszę w godzinach 22:00–08:00.
Zwierzęta
Zwierzęta są akceptowane po uzgodnieniu z obiektem. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Ważne informacje
Niezbędne informacje dla gości tego obiektu
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00:00–08:00:00.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Informacje prawne
Ten obiekt jest zarządzany, licencjonowany lub reprezentowany przez firmę. Ta klasyfikacja nie wpływa na podatki, w tym podatek VAT i inne „podatki pośrednie”, ale jest wymagana na mocy prawa konsumenckiego UE. Więcej informacji na temat firmy znajdziesz tutaj: .
Często zadawane pytania na temat obiektu Apartment Pula 2
Obiekt Apartment Pula 2 udostępnia jedną opcję zakwaterowania. Pomieści ona:
5 gości
Tak, w tym hotelu znajduje się basen. Więcej szczegółów na temat udogodnień znajdziesz na tej stronie.
Zameldowanie w obiekcie Apartment Pula 2 rozpoczyna się o 15:00, a wymeldować się można do 10:00.
Obiekt Apartment Pula 2 udostępnia jedną opcję zakwaterowania. Jest to:
2 sypialnie
Ceny w obiekcie Apartment Pula 2 mogą się różnić w zależności od terminu, zasad działalności hotelu itp. Sprawdź ceny, wpisując daty pobytu.
Apartment Pula 2 oferuje następujące atrakcje i usługi (mogą obowiązywać opłaty):
Plac zabaw dla dzieci
Basen
Apartment Pula 2 znajduje się 3,5 km od centrum miasta Pula.
Tak, obiekt Apartment Pula 2 jest często rezerwowany przez rodziny.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.