Ta ocena została wystawiona na podstawie opinii z wielu innych stron podróżniczych
Cały obiekt dla Ciebie
25 m² powierzchnia
Prywatna łazienka
Obiekt Apartment Pomer 2 położony jest w miejscowości Pomer. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Pomer – niecały kilometr, Plaża Scuza – 1,2 km, Amfiteatr w Puli – 8 km. Odległość ważnych miejsc od apartamentu: Kościół św. Eufemii w Rovinju – 46 km, Vižula Archaeological Site – 6,1 km.
W apartamencie do dyspozycji gości przygotowano sypialnię (1), aneks kuchenny ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i płyta kuchenna, a także łazienkę (1) z prysznicem. Wyposażenie obejmuje także telewizor.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: MEMO Museum – 7,7 km, Archaeological Museum of Istria – 7,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Pula, znajduje się 10 km od obiektu Apartment Pomer 2.
Wybierz daty, aby zobaczyć dostępność i ceny w obiekcie
Opinie Gości
Zewnętrzna ocena
Ocena 9,8 pochodzi od gości, którzy zarezerwowali ten obiekt na wielu innych stronach podróżniczych. Gdy obiekt uzyska pierwszą opinię od gości na naszej stronie, aktualna ocena zostanie zastąpiona oceną Booking.com.
Ocena jakości
Booking.com ocenił jakość tego obiektu na 3/5 na podstawie takich czynników, jak udogodnienia, wielkość, lokalizacja i usługi.
Obiekt zarządzany przez: Holiday Home AG
Ocena firmy: 9Na podstawie 5 140 opinii z 4831 obiektów
4831 zarządzanych obiektów
Informacje na temat firmy
Holiday Home wspiera prywatnych właścicieli mieszkań wakacyjnych i domów wakacyjnych w wynajmie i zapewnia, że proces rezerwacji jest bezpieczny dla gościa i gospodarza. Naszymi gośćmi osobiście opiekuje się nasz międzynarodowy zespół serwisowy i jesteśmy do dyspozycji podczas Państwa pobytu. +++ Od ponad 20 lat przywiązujemy wielką wagę do osobistych i trwałych relacji z naszymi gospodarzami i gośćmi. Tylko dzięki naszej rzetelnej, partnerskiej współpracy zaufało nam kilka tysięcy wynajmujących, dla których codziennie dokonujemy rezerwacji. +++ Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie rezerwacji w imieniu wynajmującego, zawierające wszystkie informacje dotyczące rezerwacji, opis obiektu i informacje dotyczące płatności. +++ Po otrzymaniu zaliczki (25%) i pozostałej wpłacie (ok. 4-6 tygodni przed rozpoczęciem okresu wynajmu) wyślemy Ci voucher na wynajem ze wszystkimi informacjami potrzebnymi do zameldowania. +++ W przypadku konieczności anulowania rezerwacji, prosimy o anulowanie swojej rezerwacji poprzez profil klienta. Zwrócimy środki w ciągu 7 dni od otrzymania danych bankowych. +++ Dziękujemy za zaufanie i życzymy udanych wakacji.
Informacje o okolicy
Zakupy 100 m, restauracja 100 m, centrum 7 km. lekarz, apteka, bank każdorazowo 5 km w miejscowości Medulin. Pula: lotnisko 12 km i Dworzec, kino każdorazowo 7 km. Latem: Adria 500 m w Pomer (plaża 500 m w Pomer z żwirkiem i platformami kąpieliskowymi). tenis ziemny, jazda konna, możliwości uprawiania sportów wodnych każdorazowo 3 km w miejscowości Medulin. Rezerwat Kap Kamenjak, gokardy i surfing każdorazowo 5 km w Premantura.
Obiekt Apartment Pomer 2 przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 15:00 do 19:00
Musisz poinformować obiekt z wyprzedzeniem, kiedy przybędziesz.
Wymeldowanie
Od 08:00 do 10:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zwrotny depozyt na poczet zniszczeń
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 100 jest wymagany po przyjeździe. To około 425 zł. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Zakwaterowanie dzieci
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Brak ograniczeń wiekowych
Brak ograniczeń wiekowych przy zameldowaniu
Karty akceptowane w tym obiekcie
Gotówka nie jest akceptowana
Palenie tytoniu
Palenie jest zabronione.
Imprezy
Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona
Cisza nocna
Goście muszą zachować ciszę w godzinach 22:00–08:00.
Zwierzęta
Zwierzęta nie są akceptowane.
Ważne informacje
Niezbędne informacje dla gości tego obiektu
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00:00–08:00:00.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Informacje prawne
Ten obiekt jest zarządzany, licencjonowany lub reprezentowany przez firmę. Ta klasyfikacja nie wpływa na podatki, w tym podatek VAT i inne „podatki pośrednie”, ale jest wymagana na mocy prawa konsumenckiego UE. Więcej informacji na temat firmy znajdziesz tutaj: .
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.