Do wyliczenia oceny obiektu wymagana jest co najmniej 1 opinia. Jeśli dokonasz rezerwacji i dodasz opinię, pomożesz obiektowi Triple Room Pasman 4309g osiągnąć ten cel.
Obiekt Triple Room Pasman 4309g, usytuowany w miejscowości Pašman, oferuje bezpłatne Wi-Fi oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Pasman – 200 m. Odległość ważnych miejsc od pensjonatu B&B: Plaża Plaža Lučina – 1 km.
Każdy pokój w obiekcie wyposażono w telewizor. Do dyspozycji Gości jest również prywatna łazienka oraz balkon z widokiem na morze.
Lotnisko Lotnisko Zadar znajduje się 31 km od obiektu.
Ocena firmy: 9,2Na podstawie 26 300 opinii z 12037 obiektów
12037 zarządzanych obiektów
Informacje na temat firmy
Our specialty is private accommodation along the Croatian Adriatic coast with more than 15 years of experience in renting thousands of private rooms, houses and apartments for summer vacation. We are one of the leading travel agencies in Croatia providing online services and "The shortest way to the Adriatic" - Adriatic .hr
Informacje o obiekcie
LOCATION AND ACCESS: Facility is situated near a local road. There is no road between the property and the beach. The property is located by the beach. Car access possible: Yes, Macadam road: 100 m. The house is located near a potential source of noise. The property is surrounded by greenery.
Języki:
niemiecki,chorwacki,włoski
Otoczenie obiektu
Udogodnienia w obiekcie Triple Room Pasman 4309g
Najpopularniejsze udogodnienia
Bezpłatny parking
Bezpłatne Wi-Fi
Lokalizacja przy samej plaży
Łazienka
Prywatna łazienka
Prysznic
Widok
Widok na morze
Okolica
Lokalizacja przy samej plaży
Balkon
Rekreacja
Plaża
Media/Technologia
Telewizor
Internet
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Ogólne
Klimatyzacja
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
Dojście na wyższe piętra tylko schodami
Cechy budynku
Prywatne mieszkanie w budynku
Języki
niemiecki
chorwacki
włoski
Zasady pobytu
Obiekt Triple Room Pasman 4309g przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 14:00 do 20:00
Wymeldowanie
Do 10:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zakwaterowanie dzieci
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
W tym obiekcie dzieci w wieku 4 lat i starsze będą podlegały takim samym opłatom jak osoby dorosłe.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Brak ograniczeń wiekowych
Brak ograniczeń wiekowych przy zameldowaniu
Zwierzęta
Zwierzęta nie są akceptowane.
Płatność tylko gotówką
Ten obiekt akceptuje wyłącznie płatność gotówką.
Imprezy
Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona
Cisza nocna
Goście muszą zachować ciszę w godzinach 22:00–07:00.
Ważne informacje
Niezbędne informacje dla gości tego obiektu
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00:00–07:00:00.
Informacje prawne
Ten obiekt jest zarządzany, licencjonowany lub reprezentowany przez firmę. Ta klasyfikacja nie wpływa na podatki, w tym podatek VAT i inne „podatki pośrednie”, ale jest wymagana na mocy prawa konsumenckiego UE. Więcej informacji na temat firmy znajdziesz tutaj: .
Często zadawane pytania na temat obiektu Triple Room Pasman 4309g
Opcje pokoi w obiekcie Triple Room Pasman 4309g obejmują:
Pokój Trzyosobowy
Zameldowanie w obiekcie Triple Room Pasman 4309g rozpoczyna się o 14:00, a wymeldować się można do 10:00.
Ceny w obiekcie Triple Room Pasman 4309g mogą się różnić w zależności od terminu, zasad działalności hotelu itp. Sprawdź ceny, wpisując daty pobytu.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.