Możesz kwalifikować się do zniżki Genius w obiekcie Triple Room Pasman 8223e. Aby sprawdzić, czy w wybranych przez Ciebie datach obowiązuje zniżka Genius, musisz się zalogować.
Zniżki Genius w tym obiekcie zależą od terminu rezerwacji, terminu pobytu i innych dostępnych ofert.
Obiekt Triple Room Pasman 8223e położony jest w miejscowości Pašman i oferuje zakwaterowania w pokojach z klimatyzacją oraz prywatną łazienką. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Pasman – 500 m, Plaża Plaža Lučina – 1,1 km. W każdym pokoju zapewniono bezpłatne Wi-Fi oraz balkon z widokiem na morze.
Prywatna łazienka wyposażona jest w prysznic.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Dužica – 2,1 km. Lotnisko Lotnisko Zadar znajduje się 31 km od obiektu.
Ocena firmy: 9,2Na podstawie 26 245 opinii z 12182 obiektów
12182 zarządzanych obiektów
Informacje na temat firmy
Our specialty is private accommodation along the Croatian Adriatic coast with more than 15 years of experience in renting thousands of private rooms, houses and apartments for summer vacation. We are one of the leading travel agencies in Croatia providing online services and "The shortest way to the Adriatic" - Adriatic .hr
Informacje o obiekcie
LOCATION AND ACCESS: The property is located by the main road. Main road between the property and the beach. Car access possible: Yes. The facility is not located in quiet surroundings. The property is surrounded by greenery.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Rekreacja
Plaża
Internet
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking
Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Ogólne
Klimatyzacja
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
Dojście na wyższe piętra tylko schodami
Cechy budynku
Prywatne mieszkanie w budynku
Języki
niemiecki
angielski
francuski
chorwacki
włoski
rosyjski
Zasady pobytu
Obiekt Triple Room Pasman 8223e przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 14:00 do 20:00
Wymeldowanie
Do 10:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zakwaterowanie dzieci
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
W tym obiekcie dzieci w wieku 4 lat i starsze będą podlegały takim samym opłatom jak osoby dorosłe.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Brak ograniczeń wiekowych
Brak ograniczeń wiekowych przy zameldowaniu
Zwierzęta
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane metody płatności
Gotówka
Imprezy
Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona
Cisza nocna
Goście muszą zachować ciszę w godzinach 22:00–07:00.
Ważne informacje
Niezbędne informacje dla gości tego obiektu
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00:00–07:00:00.
Informacje prawne
Ten obiekt jest zarządzany, licencjonowany lub reprezentowany przez firmę. Ta klasyfikacja nie wpływa na podatki, w tym podatek VAT i inne „podatki pośrednie”, ale jest wymagana na mocy prawa konsumenckiego UE. Więcej informacji na temat firmy znajdziesz tutaj: .
Często zadawane pytania na temat obiektu Triple Room Pasman 8223e
Opcje pokoi w obiekcie Triple Room Pasman 8223e obejmują:
Pokój Trzyosobowy
Zameldowanie w obiekcie Triple Room Pasman 8223e rozpoczyna się o 14:00, a wymeldować się można do 10:00.
Ceny w obiekcie Triple Room Pasman 8223e mogą się różnić w zależności od terminu, zasad działalności hotelu itp. Sprawdź ceny, wpisując daty pobytu.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.