Obiekt Apartments in Zaton/Zadar 17884 położony jest w miejscowości Zaton i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono telewizor. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Jaz – 200 m, Plaża Pliše – niecały kilometr. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking.
Aneks kuchenny wyposażono w lodówkę, piekarnik i płytę kuchenną.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Punta – 1,8 km, Kornati Marina – 43 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zadar, znajduje się 25 km od obiektu Apartments in Zaton/Zadar 17884.
Świetna lokalizacja: wysoko oceniana przez Gości (10,0)
bezpłatny prywatny parking dostępny na miejscu
Dostępność
Wybierz daty, aby zobaczyć dostępność i ceny w obiekcie
Opinie Gości
Kategorie:
Personel
8,8
Udogodnienia
5,0
Czystość
5,0
Komfort
5,0
Stosunek jakości do ceny
3,8
Lokalizacja
10
Wysoka ocena Zaton
Niska ocena Zaton
Obiekt zarządzany przez: Holiday Home AG
Ocena firmy: 9Na podstawie 5 045 opinii z 4763 obiektów
4763 zarządzanych obiektów
Informacje na temat firmy
Holiday Home wspiera prywatnych właścicieli mieszkań wakacyjnych i domów wakacyjnych w wynajmie i zapewnia, że proces rezerwacji jest bezpieczny dla gościa i gospodarza. Naszymi gośćmi osobiście opiekuje się nasz międzynarodowy zespół serwisowy i jesteśmy do dyspozycji podczas Państwa pobytu. +++ Od ponad 20 lat przywiązujemy wielką wagę do osobistych i trwałych relacji z naszymi gospodarzami i gośćmi. Tylko dzięki naszej rzetelnej, partnerskiej współpracy zaufało nam kilka tysięcy wynajmujących, dla których codziennie dokonujemy rezerwacji. +++ Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie rezerwacji w imieniu wynajmującego, zawierające wszystkie informacje dotyczące rezerwacji, opis obiektu i informacje dotyczące płatności. +++ Po otrzymaniu zaliczki (25%) i pozostałej wpłacie (ok. 4-6 tygodni przed rozpoczęciem okresu wynajmu) wyślemy Ci voucher na wynajem ze wszystkimi informacjami potrzebnymi do zameldowania. +++ W przypadku konieczności anulowania rezerwacji, prosimy o anulowanie swojej rezerwacji poprzez profil klienta. Zwrócimy środki w ciągu 7 dni od otrzymania danych bankowych. +++ Dziękujemy za zaufanie i życzymy udanych wakacji.
Informacje o okolicy
Zakupy 300 m, restauracja 300 m, centrum 400 m. lekarz, apteka, bank każdorazowo 2 km w miejscowości Nin. lotnisko w miejscowości Zemunik 25 km. Plac zabaw dla dzieci 500 m. Latem: Adria 100 m w Zaton (plaża 100 m w Zaton z piaskiem, żwirkiem i kamieniami). tenis ziemny, minigolf, jazda konna, możliwości uprawiania sportów wodnych każdorazowo 500 m w miejscowości Resort Zaton.
Udogodnienia w obiekcie Apartments in Zaton/Zadar 17884
Najpopularniejsze udogodnienia
Bezpłatny parking
Bezpłatne Wi-Fi
Parking
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Internet
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Kuchnia
Płyta kuchenna
Piekarnik
Lodówka
Aneks kuchenny
Sypialnia
Pościel
Łazienka
Toaleta
Media/Technologia
Telewizor
Usługi recepcji
Możliwe wystawienie faktury
Różne
Klimatyzacja
Dodatkowa opłata
Całkowity zakaz palenia
Języki
czeski
niemiecki
angielski
francuski
chorwacki
węgierski
włoski
polski
Zasady pobytu
Obiekt Apartments in Zaton/Zadar 17884 przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 15:00 do 19:00
Musisz poinformować obiekt z wyprzedzeniem, kiedy przybędziesz.
Wymeldowanie
Od 08:00 do 10:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zwrotny depozyt na poczet zniszczeń
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 50 jest wymagany po przyjeździe. To około 212 zł. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Zakwaterowanie dzieci
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Brak ograniczeń wiekowych
Brak ograniczeń wiekowych przy zameldowaniu
Karty akceptowane w tym obiekcie
Gotówka nie jest akceptowana
Palenie tytoniu
Palenie jest zabronione.
Imprezy
Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona
Cisza nocna
Goście muszą zachować ciszę w godzinach 22:00–08:00.
Zwierzęta
Zwierzęta nie są akceptowane.
Ważne informacje
Niezbędne informacje dla gości tego obiektu
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00:00–08:00:00.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Informacje prawne
Ten obiekt jest zarządzany, licencjonowany lub reprezentowany przez firmę. Ta klasyfikacja nie wpływa na podatki, w tym podatek VAT i inne „podatki pośrednie”, ale jest wymagana na mocy prawa konsumenckiego UE. Więcej informacji na temat firmy znajdziesz tutaj: .
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.