Holiday Home Villa Vali 2 by Interhome
Holiday Home Villa Vali 2 by Interhome
- Cały obiekt dla Ciebie
- 105 m² powierzchnia
- Kuchnia
- Widok na morze
- Basen
- Bezpłatne Wi-Fi
- Taras
- Balkon
- Klimatyzacja
- Prywatna łazienka
Obiekt Holiday Home Villa Vali 2 by Interhome położony jest w miejscowości Vrbnik i oferuje bezpłatne Wi-Fi, klimatyzację oraz sezonowy odkryty basen. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Kozica Beach – 500 m, Przystań w mieście Punat – 9,4 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Oferta domu wakacyjnego obejmuje balkon oraz kilka sypialni (2). Wyposażenie domu wakacyjnego obejmuje telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Goście mają do dyspozycji kuchnię z doskonałym wyposażeniem, w tym lodówką, zmywarką i piekarnikiem, a także kilka łazienek (2) z prysznicem oraz suszarką do włosów. Z tarasu roztacza się widok na morze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kosljun Franciscan Monastery – 13 km, Krk Fortress – 12 km. Lotnisko Lotnisko Rijeka znajduje się 30 km od obiektu.
Odległości w opisie obiektu wyliczane są przy użyciu © OpenStreetMap
Najpopularniejsze udogodnienia
- Odkryty basen
- Prywatny parking
- Bezpłatne Wi-Fi
- Lokalizacja przy samej plaży
- Pokoje dla niepalących
Opinie Gości
Kategorie:
Wybierz tematy, aby przeczytać opinie:
Co podobało się gościom, którzy się tu zatrzymali
- Ewa
Polska
„Piękny, nowoczesny dom zlokalizowany w bliskiej odległości od plaży i 10 minut spacerkiem od ścisłego centrum. Wyposażony we wszelkie możliwe udogodnienia, dobry rozkład pomieszczeń, idealny dla 4 osobowej rodziny. Przez cały tygodniowy pobyt nie...” - Karin
Czechy
„Dům byl velmi čistý,krásný,každý pokoj měl vlastní koupelnu a vstup na horní terasu,kde byl úžasný výhled na moře i s posezením. V dolním patře moderní kuchyň s veškerým potřebným vybavením na dovolenou a pohodlný gauč, v chodbě další koupelna s...” - Marc
Niemcy
„Die Lage ist Top in einer Sackgasse und schön ruhig gelegen. Das Haus ist ausgestattet, mit allem was man braucht. Die Gastgeberfamilie ist sehr freundlich und nett. Wir haben sehr gute Tipps für den Einkauf und Essengehn. Das Haus/Garten sind...” - Juliane
Niemcy
„Das Haus ist sehr modern, sauber und gepflegt; tolle Aussicht aufs Wasser und ein super Pool; sehr freundliche und hilfsbereite Besitzer”
Ocena jakości
Otoczenie obiektu
Udogodnienia w obiekcie Holiday Home Villa Vali 2 by Interhome
Najpopularniejsze udogodnienia
- Odkryty basen
- Prywatny parking
- Bezpłatne Wi-Fi
- Lokalizacja przy samej plaży
- Pokoje dla niepalących
ParkingParking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
InternetWi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Kuchnia
- Ekspres do kawy
- Płyta kuchenna
- Piekarnik
- Przybory kuchenne
- Kuchnia
- Zmywarka
- Kuchenka mikrofalowa
- Lodówka
Łazienka
- Prywatna łazienka
- Toaleta
- Suszarka do włosów
- Prysznic
Salon
- Część jadalna
Media/Technologia
- Kanały satelitarne
- Telewizor
Udogodnienia w pokoju
- Prywatne wejście
- Ogrzewanie
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
- Dojście na wyższe piętra tylko schodami
Okolica
- Lokalizacja przy samej plaży
- Taras
- Prywatny basen
- Balkon
Odkryty basen
- Sezonowy
Rekreacja
- Plaża
- Piesze wycieczki
Okolica i widok
- Widok na morze
Cechy budynku
- Bliźniak
Usługi sprzątania
- Pralnia
Różne
- Klimatyzacja
- Całkowity zakaz palenia
- Pokoje dla niepalących
Bezpieczeństwo
- Sejf
Języki
Zasady pobytu
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Ważne informacje
1 Babycot available, free of charge.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Holiday Home Villa Vali 2 by Interhome o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Obiekt pobiera całą kwotę za zakwaterowanie przed przyjazdem Gości. Po dokonaniu rezerwacji Goście otrzymają od sieci Interhome potwierdzenie zawierające szczegóły dotyczące płatności. Po otrzymaniu wpłaty Goście otrzymają e-mail z adresem obiektu oraz informacją na temat miejsca odbioru kluczy.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.