Hotel Radost jest położony w mieście Mikulov na terenie Obszaru Chronionego Krajobrazu Pálava. Obiekt zapewnia śniadanie, bezpłatne WiFi w pomieszczeniach ogólnodostępnych i wypożyczalnię rowerów. Wszystkie pokoje są wyposażone w lodówkę oraz mieszczą łazienkę z prysznicem lub wanną. Do restauracji i sklepu można dojść z hotelu w 5 minut. Obiekt jest oddalony o 2 minuty spacerem głównego placu miasta oraz o 5 minut spacerem od zamku. Na miejscu dostępny jest płatny parking. W odległości spaceru od obiektu zlokalizowany jest też płatny publiczny parking. Hotel Radost oddalony jest o 800 metrów od dworca kolejowego i autobusowego, a tuż obok budynku znajduje się przystanek autobusowy.

Odległości w opisie obiektu wyliczane są przy użyciu © OpenStreetMap

Atuty obiektu

    • Ten hotel położony jest w najlepiej ocenianej dzielnicy w mieście Mikulov i otrzymuje wysokie oceny za lokalizację (9,6)

    • Śniadanie

    • kontynentalne, wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe, w formie bufetu


Dostępność

Wybierz daty, aby zobaczyć dostępność i ceny w obiekcie

Typ pokoju
Liczba gości
 
2 łóżka pojedyncze
2 łóżka pojedyncze
2 łóżka pojedyncze
2 łóżka pojedyncze
i
1 rozkładana sofa
2 łóżka pojedyncze
2 łóżka pojedyncze
i
1 rozkładana sofa
2 łóżka pojedyncze
2 łóżka pojedyncze
2 łóżka pojedyncze
i
1 rozkładana sofa
2 łóżka pojedyncze
i
1 rozkładana sofa
2 łóżka pojedyncze
i
2 rozkładane sofy
1 łóżko podwójne
2 łóżka pojedyncze
i
1 rozkładana sofa
2 łóżka pojedyncze
i
1 rozkładana sofa
2 łóżka pojedyncze
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.

Opinie Gości

Kategorie:

Personel
Udogodnienia
Czystość
Komfort
Stosunek jakości do ceny
Lokalizacja
Bezpłatne WiFi

Wybierz tematy, aby przeczytać opinie:

Co podobało się gościom, którzy się tu zatrzymali

  • Andrzej
    Polska Polska
    Perfekcyjnie czysto, duży pokój, bardzo dobre śniadanie.
  • Playggg
    Polska Polska
    Nowy obiekt , czysto , nowocześnie , dobre śniadanie. Lokalizacja w samym centrum , swietnie zorganizowane - bez kontaktu z personelem - po prostu dostajesz kod sms i działasz samodzielnie . EXtra
  • Jerzy
    Polska Polska
    Hotel w centrum Starego Miasta. Parking przy hotelu. Pokój niewielki na poddaszu ( ca.16 m kwadratowych), b.czysty , łóżko podwójne z wygodnym materacem, dobrze wyposażony ( telewizor z płaskim ekranem, ekspres do kawy i herbaty) . Łazienka z wc...
  • Andrzej
    Polska Polska
    W centrum uroczego miasteczka,dobre i urozmaicone śniadania w cenie,idealny do odpoczynku podczas dłuższych tras na płd Europy .
  • Jakub
    Polska Polska
    Świetna lokalizacja, urokliwa miejscowość, czystość w hotelu, elegancko odnowiony budynek, bardzo dobre śniadanko. Nie ma się do czego przyczepić. Jako nocleg w trakcie trasy super! Blisko do centrum miasteczka. Cicha okolica.
  • Palacz
    Polska Polska
    obsługa rewelacyjna, śniadanie pyszne, miejsce godne polecenia
  • Marcin
    Polska Polska
    Świetnie miejsce dla podróżnika z/na narty. wszelkie udogodnienia jak należy. Obiekt nic nie udaje. Jest intuicyjnie i miło.
  • Grzegorz
    Polska Polska
    bardzo dobre śniadanie, miejski parking tuż przy hotelu, łatwość zameldowania i doskonała lokalizacja.
  • Robert
    Polska Polska
    Bardzo dobra lokalizacja, ale brak własnego parkingu. Bardzo dobre śniadania z pyszną kawą. Polecam
  • Maciej
    Polska Polska
    Nowy hotel, wygodne pokoje, cicho. Idealny na przystanek w podróży

Otoczenie hotelu

Udogodnienia w obiekcie Hotel Radost

Świetne udogodnienia! Ocena: 8.9

Najpopularniejsze udogodnienia

  • Bezpłatne Wi-Fi
  • Pokoje rodzinne
  • Pokoje dla niepalących
  • Udogodnienia dla niepełnosprawnych
  • Obsługa pokoju

Łazienka

  • Papier toaletowy
  • Ręczniki
  • Wanna lub prysznic
  • Kapcie
  • Prywatna łazienka
  • Toaleta
  • Bezpłatny zestaw kosmetyków
  • Suszarka do włosów

Sypialnia

  • Pościel
  • Szafa lub garderoba

Widok

  • Widok

Okolica

  • Meble ogrodowe
  • Taras słoneczny
  • Taras

Udogodnienia w pokoju

  • Gniazdko koło łóżka
  • Wieszak na ubrania

Salon

  • Część wypoczynkowa

Media/Technologia

  • Telewizor z płaskim ekranem
  • Kanały kablowe
  • Telewizor
  • Płatne kanały

Internet
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.

Parking
Parking nie jest dostępny.

Usługi

  • Codzienne sprzątanie
  • Wspólna część rekreacyjna / sala TV
  • Faks / ksero
    Dodatkowa opłata
  • Zaplecze bankietowe / konferencyjne
    Dodatkowa opłata
  • Obsługa pokoju

Bezpieczeństwo

  • Gaśnice
  • Monitoring wokół obiektu
  • Monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych
  • Czujnik dymu
  • System alarmowy
  • Sejf

Ogólne

  • Czujnik tlenku węgla
  • Przyjazny alergikom
  • Część przeznaczona dla palących
  • Klimatyzacja
  • Całkowity zakaz palenia
  • Pokoje dla alergików
  • Ogrzewanie
  • Dźwiękoszczelność
  • Pokoje dźwiękoszczelne
  • Winda
  • Wentylator
  • Pokoje rodzinne
  • Udogodnienia dla niepełnosprawnych
  • Pokoje dla niepalących

Udogodnienia dla niepełnosprawnych

  • Wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku
  • Dostęp dla wózków inwalidzkich
  • Dojazd windą na wyższe piętra

Języki

  • czeski
  • angielski

Zasady pobytu

Obiekt Hotel Radost przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 15:00 do 23:30
Musisz poinformować obiekt z wyprzedzeniem, kiedy przybędziesz.
Wymeldowanie
Od 05:00 do 10:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zakwaterowanie dzieci

Zasady dotyczące pobytu dzieci

Dzieci w każdym wieku są mile widziane.

W tym obiekcie dzieci w wieku 4 lat i starsze będą podlegały takim samym opłatom jak osoby dorosłe.

Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.

Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek

Wiek: 0–2
Łóżeczko dziecięce dostępne na życzenie
€ 12 za dziecko, za noc
Wiek: 3
Łóżeczko dziecięce dostępne na życzenie
€ 12 za dziecko, za noc
Dodatkowe łóżko dostępne na życzenie
€ 18 za dziecko, za noc
Wiek: 4
Dodatkowe łóżko dostępne na życzenie
€ 18 za dziecko, za noc
Wiek: powyżej 5 lat
Dodatkowe łóżko dostępne na życzenie
€ 30 za osobę, za noc

Opłaty za łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są wliczone w cenę całkowitą i należy je uiścić oddzielnie w trakcie pobytu.

Liczba dozwolonych dodatkowych łóżek i łóżeczek dziecięcych zależy od wybranej opcji. Sprawdź szczegóły wybranej opcji, aby uzyskać więcej informacji.

Możliwość skorzystania z łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek zależy od dostępności.

Brak ograniczeń wiekowych
Brak ograniczeń wiekowych przy zameldowaniu
Zwierzęta
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane metody płatności
VisaMastercardMaestroGotówka

Ważne informacje

Niezbędne informacje dla gości tego obiektu

Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami zameldowania (od kwietnia do października w godzinach 15:00–20:00, od listopada do marca w godzinach 15:00–18:00), proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu w celu uzyskania indywidualnych instrukcji.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Radost o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.

Informacje prawne

Ten obiekt jest zarządzany, licencjonowany lub reprezentowany przez firmę. Ta klasyfikacja nie wpływa na podatki, w tym podatek VAT i inne „podatki pośrednie”, ale jest wymagana na mocy prawa konsumenckiego UE. Więcej informacji na temat firmy znajdziesz tutaj: .

Często zadawane pytania na temat obiektu Hotel Radost