Obiekt Hotel Starý Mlýn, usytuowany w miejscowości Mlýnec, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kolumnada przy Śpiewającej Fontannie – 42 km....
Liptonek
Kraj pochodzenia
Polska
Śniadanie za mało zróżnicowane pod kątem produktów.
Obiekt Penzion 43 znajduje się w miejscowości Bor w regionie Kraj pilzneński i oferuje ogród.
Ryszard
Kraj pochodzenia
Polska
Dzwoniłem z Niemiec żeby zmienić godzinę przyjazdu - NIE ODBIERALI TELEFONU !! po przyjeżdzie do objektu drzwi zamknięte !!! Świństwo !!! musiałem jechać w nocy do domu 300 kilometrów !!!Wszystko
Obiekt Apartment Šarka położony jest w miejscowości Hošťka. Oferta apartamentu obejmuje ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W apartamencie znajduje się podłoga wyłożona parkietem.
Julietta
Kraj pochodzenia
Polska
Super lokalizacja i miejsce na przerwę w drodze do Włoch. Na duży plus możliwość późnego zameldowania. Ręczniki w pokoju, nie musiałam szukać w walizce swoich.
Obiekt Apartment Deborah położony jest w miejscowości Hošťka i oferuje kasyno, bezpłatne Wi-Fi oraz widok na ogród. Oferta apartamentu obejmuje ogród oraz bezpłatny prywatny parking.
Obiekt Master położony jest w miejscowości Přimda i oferuje ogród oraz kasyno. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kolumnada przy Śpiewającej Fontannie – 45 km, Śpiewająca Fontanna – 45 km.
Obiekt Kamrovec, położony w miejscowości Tachov, oferuje wspólny salon, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, a także bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach.
Mateusz
Kraj pochodzenia
Polska
Bardzo smaczne śniadanie. Komfortowy pobyt, dużo udogodnień.
Obiekt Apartmány Kurojedy oferuje ogród oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono patio. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kolumnada przy Śpiewającej Fontannie – 36 km.
Wojtek
Kraj pochodzenia
Polska
Bardzo fajna lokalizacja, dużo rzeczy do zobaczenia w pobliżu, dobra cena za pobyt, bezproblemowy przyjazd z psem, bardzo duże mieszkanie.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.