Ten czterogwiazdkowy hotel położony jest w miejscowości Jitrava, 17 km od Liberca i 500 metrów od malowniczych białych formacji skalnych. Obiekt oferuje zaplecze spa, restaurację i bezpłatne WiFi.
Obiekt Penzion a restaurace Lemberk, usytuowany w miejscowości Jablonné v Podještědí, oferuje taras, bezpłatny prywatny parking oraz bar.
P
Paweł
Kraj pochodzenia
Polska
Przestronny czysty pokój, obsługa bardzo miła, właściciel ma obok restaurację rybną, szkoda, że zamyka o 20 trochę wcześnie, a ma ładny ogródek przed restauracja aż chce się tam siedzieć.
Obiekt Pension Rokytka, usytuowany w miejscowości Kryštofovo Údolí, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Góra Ještěd – 17 km.
Obiekt Penzion a restaurant Sportturia oferuje restaurację, ogród, taras i bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Uniwersytet Nauk Stosowanych w Zittau/Goerlitz – 16 km.
A
Artur Nowak
Kraj pochodzenia
Polska
Wszystko super. Chatka otoczona lasem, drzewami, słychać śpiew ptaków zewsząd. Czuć w tym miejscu pewnego rodzaju ducha, jest to miejsce z duszą. Bardzo miła obsługa! Śniadanie duże, pyszne. Ceny bardzo przystępne. Jeśli lubisz ciszę i spokój to polecam. Rower udało się zostawić w obiekcie bez problemu.
Obiekt Pension La Campagna, usytuowany w miejscowości Hrádek nad Nisou, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras.
G
Grzegorz
Kraj pochodzenia
Polska
Blisko granicy z Niemcami, można tam rozpocząć trasę rowerową wzdłuż Nysy i Odry. Można schować rower w zamykanym pomieszczeniu. Czysto, cicho, obiekt zadbany. Śniadania smaczne. Miła właścicielka. Blisko supermarket czynny w niedziele
Obiekt Restaurace a Penzion Česká Hospoda, usytuowany w miejscowości Heřmanice, oferuje sezonowy odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz taras.
M
Marcin
Kraj pochodzenia
Polska
Super obiekt, blisko miejsc wypadowych zwłaszcza Via Ferrat. Poza tym kultowa Resturacja z pysznym jedzeniem, oraz dodatkowe atrakcje dostępne (kręgle, dart) polecam
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.