3-gwiazdkowy obiekt Auberge des Gorges znajduje się w miejscowości Servoz. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Punkt widokowy Skyway Monte Bianco – 29 km, Le Valleen Gondola – 8,4 km.
Dawid G.
Kraj pochodzenia
Wielka Brytania
Lokalizacja, miły pomocny personel, śniadania w cenie, oraz spory parking
Obiekt Chamonix petit chalet Cocooning znajduje się w miejscowości Servoz i oferuje bezpłatne Wi-Fi oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą podziwiać widok na góry.
Set in the heart of Chamonix just 50 metres from the ski-shuttle stop, this hotel offers rooms decorated in a traditional Alpine style with mountain views.
Małgorzata
Kraj pochodzenia
Polska
Nadzwyczajny widok z okna, dobra lokalizacja, duży pokój
Hôtel de L’Arve usytuowany jest w centrum kurortu Chamonix, w odległości 100 metrów od przystanku autobusów dla narciarzy oraz zaledwie 80 metrów od brzegu rzeki Arve.
Robert
Kraj pochodzenia
Francja
Lokalizacja super ,śniadanie rewelacyjne,bilard piłkarzyki, automat z kawą dostępny całą dobę,automat z wodą gazowaną i mineralną także całą dobę. PARKING BEZPLATNY.no ogólnie POLECAM
Ten rodzinny hotel położony jest w Chamonix-Mont-Blanc, nad brzegiem rzeki Arve. Hotel mieści się w XVIII-wiecznym budynku z pubem, w którym posłuchać można muzyki na żywo oraz z dużym tarasem.
Mariusz
Kraj pochodzenia
Polska
Hotel w super lokalizacji. Obsługa bardzo miła i pomocna.
Lykke Hotel Chamonix "ex Mercure" is located at the foot of Mont Blanc, in the heart of Chamonix and offers contemporary accommodation and a 24-hour reception.
Amelia
Kraj pochodzenia
Belgia
Hotel spełnił nasze oczekiwania, bardzo dobra lokalizacja, smaczne śniadania, wygodne lóżka i przede wszystkim świetne spa. Na plus również podziemny parking. Zdecydowanie polecam
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.