This Campanile hotel is located in the centre of Rodez. It provides en suite accommodation, free WiFi and a restaurant. There is a garden and terrace where guests can relax.
Monika
Kraj pochodzenia
Polska
Lokalizacja, parking pod samymi oknami, dobre jedzenie, miła obsługa.
Obiekt Premiere Classe Rodez jest położony w miejscowości Rodez, zaledwie kilka minut jazdy od jej centrum. Do obiektu można z łatwością dojechać drogą krajową N98.
Obiekt Havre de paix położony jest w miejscowości Rodez i oferuje widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Katedra Notre-Dame – niecały kilometr, Stacja kolejowa w Rodez – 1,3 km.
Hotel du Midi is located in the historic town centre of Rodez, in the Aveyron department. It is opposite the town’s Notre Dame Cathedral and offers free WiFi in each room.
Paweł
Kraj pochodzenia
Polska
Urocze miasteczko i super Hotel w klimacie, bardzo przyjemny Pan w recepcji 🙂
Hotel ibis budget Rodez położony jest w Rodez, zaledwie 2 minuty jazdy od centrum miasta, muzeum Soulages i dworca kolejowego. Odległość od lotniska Rodez-Marcillac wynosi 8 km.
Ewa
Kraj pochodzenia
Polska
Czysto, łazienka i toaleta w pokoju, pyszna kawa i doskonała komunikacja mailowa i smsowa
Odkryjcie Państwo ten uroczy, pełen charakteru hotel, który mieści się w rodzinnej rezydencji z XIX wieku. Hotel położony jest na wzgórzu, w odległości kilku minut spacerem od centrum miasta Rodez.
Hotel du Midi is located in the historic town centre of Rodez, in the Aveyron department. It is opposite the town’s Notre Dame Cathedral and offers free WiFi in each room.
Located in the heart of downtown Rodez, this charming little hotel welcomes you just a few steps from the cathedral and is ideally situated for exploring the old town.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.