Obiekt Le Cosy, usytuowany w miejscowości Saint-Aygulf, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Plage de la Galiote – 200 m.
Katarzyna
Kraj pochodzenia
Niemcy
Francuskie śniadanie jest lekkie ale bardzo wystarczające. Sery wspaniałe . Lokalizacja nie można było trafić lepiej. Praktycznie 4 plaże do wyboru. Ogólnodostępne. Leżaki i parasole we własnym zakresie. Nie tylko w tym hotelu ale w każdym. Parking bezpłatny. Właściciele bardzo przyjacielscy.“ Le Cosy“ znaczy przytulnie i rzeczywiście tak tam było .
Hotel B&B FREJUS Puget-sur-Argens położony jest w miejscowości Fréjus, 38 km od Cannes i 36 km od Saint-Tropez. Oferuje on bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking na miejscu.
Located 6 km from the centre of Frejus and 9 km from Saint Raphael train station, ibis budget Frejus Capitou A8 offers a 24-hour reception, a buffet breakfast, newspapers and free WiFi throughout.
Located on the beach and only a 10-minute walk from Fréjus town centre and Saint Raphaël, Mercure Thalasso Fréjus offers direct access to the Thalassotherapy Centre and its sea water swimming pool and...
Located between Cannes and Saint-Tropez, Le Confidentiel Hotel is located in the Valescure district of Saint Raphaël and just a 10-minute drive from the beach.
Klaudia
Kraj pochodzenia
Polska
Hotel jest bardzo kameralny i spokojny. Świetnie zlokalizowany w Willowej dzielnicy. Cudowny spokojny basen, czyste pokoje. Polecam z czystym sumieniem
Hôtel restaurant Kyriad Fréjus Hotel welcomes you all year round. Guests can enjoy a friendly welcome, an on-site restaurant a la carte and daily specials, and a buffet breakfast.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.