Obiekt Golden Tulip Hotel & Rooftop Martigues Provence, usytuowany w miejscowości Martigues, oferuje sezonowy odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz taras.
Kyriad Direct Marseille Ouest - Martigues is situated between Arles and Marseille on the outskirts of Martigues, a town known locally as the Venice of Provence.
The Originals Boutique, Clair Hôtel, Martigues is situated in Martigues. With free WiFi, this 3-star hotel offers luggage storage space. The daily breakfast offers continental and buffet options.
Wojciech
Kraj pochodzenia
Polska
Pokój bardzo mały, brak miejsca na walizki. Brak możliwości ustawienia ogrzewania, tylko włączone albo wyłączone. Niestabilne wifi, czasem brak. Niski komfort. WC klaustrofobiczne, trudno się zmieścić, łazienka w pokoju. Niewygodne łóżko, wszystko skrzypi i trzeszczy. Wysoka cena za takie warunki.
Featuring free WiFi, a seasonal outdoor pool and a sun terrace, Brit Hotel Martigues Nord offers air-conditioned and modern rooms in Saint-Mitre-les-Remparts, 2 km from the nearest beach.
Obiekt Appartements des Joncas oferuje restaurację, ogród, wspólny salon i taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Plage du Verdon – 800 m.
Jolanta
Kraj pochodzenia
Polska
Wygodny apartament. Do pobliskiej plaży, bardzo ładnej, piaszczystej, bezpiecznej, można przejść pieszo w ciągu 7 minut. Dużą zaletą jest możliwość spożywania posiłków na zewnątrz, przy apartamencie. Odpowiednio wychłodzone pomieszczenia- istotne latem.
Obiekt Escapade Martegale położony jest w miejscowości Martigues w regionie Prowansja-Alpy-Lazurowe Wybrzeże i oferuje bezpłatne Wi-Fi, sprzęt do grillowania, sezonowy odkryty basen oraz bezpłatny...
Hotel położony ok. 800 m od centrum
Fajny basen mimo to, że nie jest duży. Większe obłożenie po 16:00, wcześniej jest w zasadzie pusto.
Bardzo miła jedna Pani w recepcji.
Recepcjoniści znają angielski i to jest duży plus.
Na miejscu dostępny bezpłatny parking.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.