Obiekt Hotel Restaurant des Maures, położony w miejscowości Collobrières, oferuje usługę błyskawicznego zameldowania i wymeldowania, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, taras, bezpłatne Wi-Fi...
J
Jan
Kraj pochodzenia
Polska
Cudowne miejsce i ludzie. Pyszne jedzenie w restauracji, miła obsługa. Jesteśmy zachwyceni. Chętnie kiedyś wrócimy. Miasteczko jest bardzo urokliwe. Hotel czysty i ładnie urządzany.
Obiekt UNE HISTOIRE DE FAMILLE położony jest w miejscowości Collobrières i oferuje odkryty basen, ogród, wspólny salon, taras, a także widok na miasto. Obiekt zapewnia bezpłatne Wi-Fi.
J
Joanna
Kraj pochodzenia
Polska
Anais!!!! Dzięki Anais wszystko było znakomite. Bardzo dziękujemy za pomoc i uśmiech.
Pozostali członkowie personelu także bardzo mili.
Śniadania typu francuskiego, bardziej na słodko, ale urozmaicone owocami i serami. Lokalizacja super.
Obiekt Les Pierres Sauvages, położony w miejscowości Besse-sur-Issole, oferuje bezpłatne Wi-Fi, klimatyzację, bezpłatne rowery oraz dostęp do ogrodu z sezonowym odkrytym basenem.
Obiekt Cigaléo, Chambre d'hôtes dans le Var, usytuowany w miejscowości Carnoules, oferuje sezonowy odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz wspólny salon.
Obiekt Le Domaine Saint Martin położony jest w miejscowości Flassans-sur-Issole i oferuje sezonowy odkryty basen, ogród, wspólny salon, taras, a także widok na ogród. Obiekt zapewnia bezpłatne Wi-Fi.
Obiekt Hôtel Restaurant Notre Dame położony jest w miejscowości Collobrières i zapewnia sezonowy odkryty basen, ogród, taras oraz bar. Ten 3-gwiazdkowy hotel zbudowany został w 1866 roku.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.