Located in front of Le Tréport Harbour, Hotel Le Saint-Yves provides an outdoor terrace with parasols and chairs, free Wi-Fi and free private parking. The beach is only 200 metres away.
Obiekt Hotel Les Galets, usytuowany w miejscowości Criel-sur-Mer, oferuje taras, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Plage de Criel sur Mer – 600 m.
Agnieszka
Kraj pochodzenia
Polska
Hotel położony nad samym morzem. Personel, wlaściciele bardzo sympatyczni. Z okna można oglądać wschód i zachód słońca.
Obiekt ibis Budget Le Treport Mers Les Bains jest położony w miejscowości Mers-les-Bains, 23 km od miejscowości Saint-Valery-sur-Somme. Ten dwugwiazdkowy hotel oferuje ogród oraz taras.
Piotr
Kraj pochodzenia
Niemcy
Czysciutki hotel i miła obsługa, śniadanie pyszne i wszystko świeże,polecam🙂
B&B Hôtel le Tréport-friville is located in Friville-Escarbotin, just 13 km from Le Tréport and Mer-les-Bains. It offers free Wi-Fi access and guest rooms with a flat-screen TV.
Krystian Zurek
Kraj pochodzenia
Polska
Hotel prowadzony przez bardzo kontaktowych i miłych właścicieli. Funkcjonalne wyposażenie, czystość, sprawne WIFI, pomocna i uprzejma obsługa.
Osobiście doceniam również lokalizację - blisko mojego partnera biznesowego.
Within 300 meters from the beach in the Normandy seaside town of Le Tréport, the Hôtel De Calais has a variety of accommodation with satellite TV, en suite bathroom and Wi-Fi available throughout.
Irena
Kraj pochodzenia
Polska
Wszystko mi się podobało. Polecam . Cichy , czysty , przyjazny dla zwierząt , z widokiem na morze . Cóż chcieć więcej
Obiekt Domaine de la Mer, usytuowany w miejscowości Woignarue, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Ault – 2,6 km.
Obiekt ibis Styles Le Treport Mers Les Bains, usytuowany w miejscowości Mers-les-Bains, oferuje wspólny salon, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.