Situated on the northern outskirts of Montpellier, in Saint-Clément-de-Rivière, Kyriad Montpellier Nord Parc Euromédecine is a 20-minute-drive from Montpellier's city centre.
Obiekt la Pascaline położony jest w miejscowości Saint-Clément-de-Rivière w regionie Langwedocja-Roussillon i oferuje bezpłatne Wi-Fi, sprzęt do grillowania, taras oraz bezpłatny prywatny parking.
Obiekt La plaine znajduje się w miejscowości Saint-Clément-de-Rivière i zapewnia prywatny basen oraz bezpłatne Wi-Fi. Obiekt zapewnia sezonowy odkryty basen oraz bezpłatny prywatny parking.
Obiekt Ibis Budget Montpellier Nord Euromédecine, usytuowany w miejscowości Montpellier, oferuje taras oraz pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zoo w Montpellier – 3,5 km.
Offering a seasonal outdoor pool and a heated indoor pool, Zenitude Relais & Spa La Valadière is located in Juvignac on the Fontcaude Golf Course, just 8 km from central Montpellier and 13 km from...
Obiekt B&B HOTEL Montpellier Centre Le Millénaire usytuowany jest w miejscowości Castelnau-le-Lez, 300 metrów od siedziby telewizji France 3 i 3 km od centrum konferencyjnego Le Zénith Sud.
Obiekt Eklo Montpellier Centre Gare położony jest w znakomitej lokalizacji w miejscowości Montpellier i oferuje klimatyzowane pokoje, ogród, bezpłatne Wi-Fi oraz wspólny salon.
Wiktor
Kraj pochodzenia
Japonia
Miejsce nowoczesne i stylowe. Pełne śniadanie w pakiecie. Akurat miałem pokój 2+1 za cenę wieloosobowego więc to też na plus. Blisko dworca kolejowego i komunikacji miejskiej.
Obiekt Citadines Antigone Montpellier jest usytuowany w samym sercu dzielnicy Antigone, zaledwie kilka minut spacerem od zabytkowego centrum miasta Montpellier oraz 10 minut spacerem od placu De la...
Zuzanna
Kraj pochodzenia
Polska
Obiekt czysty, miłym zaskoczeniem była przesympatyczna Pani mówiąca w języku polskim
Śniadanie bardzo smaczne
Personel bardzo miły
Szkoda tylko że personel ma trudności z porozumiewaniem się w języku Angielskim
Ogólnie jestem zadowolony z pobytu
Hętnie zatrzymam się ponownie w tym hotelu
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.