Obiekt Appartement T1 renové znajduje się w miejscowości Gigean. Odległość ważnych miejsc od obiektu: GGL Stadium – 17 km, Stadion piłkarski Stade de la Mosson – 20 km, Opéra Comédie – 20 km.
Obiekt Azur Hôtel, położony w miejscowości Balaruc-les-Bains, oferuje stanowisko informacji turystycznej, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, wspólny salon, bezpłatne Wi-Fi we wszystkich...
Fabrègues Hotel is set in a pine forest in Fabrègues, just 12 km from the centre of Montpellier and a 15-minute drive from the beach. It offers free WiFi, a snack bar and a terrace.
Jerzy
Kraj pochodzenia
Polska
Wspaniały przystanek na nocleg w czasie podróży. Przy samej autostradzie. Dobry dojazd. Bardzo dobry hotel. Mimo ruchu samochodów w pokoju cichutko. Pokój z łazienką, akurat na noc z bardzo wygodnym materacem. Personel bardzo pomocny, miły i otwarty. Śniadanie smaczne.
B&B HOTEL Sète Centre Gare is located on the canal in the port town of Sète, a 5-minute walk from the SNCF train station and a 10-minute drive from the beach.
Renovated in 2023 the Ibis de Balaruc les Bains Bien-être et Spa is located 1 km from the thermal baths and 9 km from Sète and offers a spa centre, a beauty centre and a heated, indoor swimming pool.
Situated in Balaruc-les-Bains, 24 km from Montpellier, Hôtel restaurant et pension soirée étape Bel Air features a restaurant and free WiFi. Guests can enjoy the on-site bar.
Barbara
Kraj pochodzenia
Polska
Klimat, przemiła obsługa mimo że nie znałam języka 👍pan w recepcji super się nami zajął i zaprezentował uroki tej miejscowości.
Obiekt Chez Aline et Marc położony jest w miejscowości Poussan i oferuje bezpłatne Wi-Fi, klimatyzację, ogród oraz taras.
Malgorzata
Kraj pochodzenia
Polska
Pokój był czysty, wygodny i świetnie wyposażony. Obsługa bardzo miła i pomocna, a atmosfera niezwykle przyjazna. Lokalizacja idealna – blisko do atrakcji turystycznych, a jednocześnie cicho i spokojnie. Zdecydowanie polecam i na pewno wrócę!
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.