Obiekt Hôtel Restaurant La Maison, położony w miejscowości Trébeurden, oferuje usługę konsjerża, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, taras, bezpłatne Wi-Fi oraz bar.
Elżbieta
Kraj pochodzenia
Polska
Świetne miejsce, z charakterem i dbałością o szczegóły. Księga gości, przytulna 'winiarnia', ciekawie urządzona część restauracyjna, pokoje zamiast numerów mają imiona, na pierwszym piętrze żeńskie, na drugim męskie. Nowi właściciele od kilku miesięcy. Mówią dobrze po angielsku, więc nie było bariery komunikacyjnej. Przyszłyśmy jako pierwsze na kolację, więc zarzuciłam kelnera-właściciela różnymi pytaniami, dotyczącymi nie tylko menu. Odpowiadał wyczerpująco i z widoczną przyjemnością. Polecamy hotelową restaurację, ceny przystępne, a potrawy świetne. Śniadanie natomiast to mistrzostwo świata. Wspaniale rozlokowane w różnych częściach jadalni, duży wybór wszystkiego. Była nawet wędlina. Różne rodzaje domowych wypieków z tabliczkami z ich nazwami. Nawet jogurty robione własnoręcznie - przepyszne - w szklanych słoiczkach z recyklingu.
Obiekt Pavillon de la plage, położony w miejscowości Trébeurden, oferuje taras, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, a także bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach.
Obiekt NUIT INSOLITE - Côte de granit rose - Camping Armor Loisirs położony jest w miejscowości Trébeurden i oferuje sezonowy odkryty basen, ogród, taras, bar, a także widok na ogród.
Obiekt TI AL LANNEC Hotel - Restaurant & Spa, usytuowany w miejscowości Trébeurden, oferuje centrum fitness, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz wspólny salon.
Obiekt Auberge Granit Rose - Hébergement partagé en Auberge de Jeunesse - Vue sur mer - Dortoir mixte & Camping, usytuowany w miejscowości Trébeurden, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras...
Obiekt La boite à coucou, Appartement pour 6 personnes, avec jardin, vue mer, à 400 m de la plage pors mabo położony jest przy plaży w miejscowości Trébeurden i zapewnia taras oraz bezpłatne Wi-Fi.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.