This city hotel offers air-conditioned/heated rooms in the city of Volos. The Municipal Theatre and the port are a just block away. The Hotel Philippos’ rooms are spacious with private bathroom.
Magda
Kraj pochodzenia
Polska
Bardzo dobra lokalizacja, czysto, rano możliwość wypicia kawy i zjedzenia niewyszukanego ale pożywnego śniadania
1-gwiazdkowy obiekt Hotel Anastasia usytuowany jest w miejscowości Wolos i oferuje wspólny salon, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Panthessaliko – 1,8 km.
Jolanta
Kraj pochodzenia
Wielka Brytania
Personel miły, uśmiechnięty , codziennie zmiana ręczników , nawet pościel została wymieniona po jednym dniu , bardzo wysoki standard czystości, zawsze zatrzymuję się w tym hotelu . Personel stara się aby klient był zadowolony, bardzo dziękuję całemu zespołowi i do zobaczenia ponownie.
Obiekt Hotel Avra, położony w miejscowości Wolos, oferuje wspólny salon, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach oraz bar.
Obiekt Hotel Filoxenia, usytuowany w miejscowości Portariá, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Panthessaliko – 13 km.
Obiekt Maritsas mieści się w tradycyjnym budynku, który jest usytuowany zaledwie 50 metrów od głównego placu w miejscowości Portariá. Oferuje on odkryty basen oraz brukowany taras z leżakami.
Obiekt Archontika Karamarlis położony jest w miejscowości Makrinítsa i zapewnia ogród, wspólny salon, taras oraz bar. W hotelu zapewniono bezpłatne Wi-Fi.
Obiekt Belina Hotel, usytuowany w miejscowości Portariá, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Panthessaliko – 13 km.
Hotel i restauracja Kritsa w miejscowości Portaria mieszczą się przy głównym placu ocienionym platanami. Obiekt ten oferuje romantyczne pokoje i obfite tradycyjne śniadanie.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.