Hotel La Yedra położony jest w pobliżu autostrady A45, która łączy Malagę i Kordobę oraz w odległości 12 km od miasta Antequera. Oferuje on czynną przez całą dobę recepcję, bezpłatne WiFi oraz bezpłatny parking.
Wszystkie pokoje są klimatyzowane i wyposażone w telewizor oraz biurko. Pokoje są ogrzewane i dysponują łazienką z bezpłatnym zestawem kosmetyków. W apartamencie znajduje się dodatkowo opcjonalny minibar.
Hotelowa restauracja serwuje dania kuchni andaluzyjskiej przyrządzane z produktów sezonowych i oferuje bogatą kartę win. Na miejscu dostępne jest także śniadanie oraz bar.
W hotelu oferowana jest usługa prania i prasowania. Do dyspozycji Goś ci jest przechowalnia bagażu oraz sklep z pamiątkami. Hotel znajduje się u podnóża gór Sierra de las Cabras.
Parom bardzo się podoba ta lokalizacja – za pobyt dla 2 osób oceniają ją na 8,2.
„Stosunek ceny do jakości. Nocleg na trasie, co ułatwiło planowanie.”
R
Rafał
Polska
„Wszystko co potrzebujesz na jedną dwie noce. Pokoje czyste pomocny personel. Stosunek jakości do ceny rewelacyjny.”
J
Joanna
Polska
„Hotel przy autostradzie, popularny wśród Hiszpanów. Podczas naszego pobytu nie spotkałam tam innych obcokrajowców. Najlepszą kawę, jaka piłam w Hiszpanii, i najlepsze bocadillo con jamón ibérico serwują w kawiarni na parterze. W kawiarni jest...”
Blackman0
Polska
„Mały hotelik ze świetną restauracją tuż przy trasie szybkiego ruchu. Duży parking. Pokoje czyste i zadbane. Zapomnieliśmy zabrać z hotelu elektrycznej szczoteczki do zębów. Po kilku dniach wróciliśmy i Pani z obsługi wręczyła ją nam. Wielki plus...”
Blackman0
Polska
„Fajny Hotelik przy trasie. Duży bezproblemowy parking. Do obiektu należy zjechać chwilę wcześniej z głównej drogi, co może być dla niektórych kłopotliwe. Nie sądziłem więc, że aż tyle ludzi tu przyjeżdża :). Podczas wyjazdu byliśmy tam dwa razy. W...”
M
Michał
Polska
„Dobre położenie
Rozsądna cena
Brak problemów z miejscem parkingowym
W restauracji za rozsądną cenę można zjeść bardzo przyzwoity obiad.”
M
Monika
Polska
„Dobra lokalizacja, znajduje się przy trasie z lotniska w stronę Sewilli. Możliwość zatrzymania się na nocleg nawet w środku nocy.”
Kris
Polska
„Śniadanie można zamówić w barze. Rano jest duży ruch ale obsługa bardzo sprawna”
A
Anita
Polska
„dobra restauracja, możliwość zjedzenia śniadania, stoisko ze świeżym owocami obok hotelu”
S
Sławomir
Polska
„Hotel zaskoczył nas swoją niesamowitą kuchnią. O 22.00 co jest w Hiszpani rzadkością zrobili nam pyszne kanapki na ciepło z niesamowitą pieczenią. Okazało się później, że to specjalność kuchni. Rano wyśmienite śniadanie, świeże soki i ciastka...”
Otoczenie hotelu
Restauracje
1 restauracja na miejscu
Restaurante la Yedra
Brak dodatkowych informacji
Zasady pobytu
Obiekt Hotel La Yedra przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 13:00
Wymeldowanie
Do 12:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zakwaterowanie dzieci
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
W tym obiekcie dzieci w wieku 6 lat i starsze będą podlegały takim samym opłatom jak osoby dorosłe.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Brak ograniczeń wiekowych
Brak ograniczeń wiekowych przy zameldowaniu
Zwierzęta
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane metody płatności
Gotówka
Ważne informacje
Niezbędne informacje dla gości tego obiektu
Żelazko i suszarka do włosów dostępne są na życzenie.
Usługa opieki nad dziećmi jest dostępna za dodatkową opłatą.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.