Obiekt Hostal Costa de la Luz położony jest przy plaży w miejscowości Chipiona i oferuje rozmaite udogodnienia, takie jak taras, restauracja oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Playa de Regla – kilka kroków od obiektu. Odległość ważnych miejsc od pensjonatu B&B: Costa Ballena Ocean Golf Club – 8,2 km, Ośrodek golfowy Montecastillo – 46 km. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek.
We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę oraz bezpłatne Wi-Fi.
Na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne.
Lotnisko Lotnisko Jerez znajduje się 42 km od obiektu.
Booking.com ocenił jakość tego obiektu na 3/5 na podstawie takich czynników, jak udogodnienia, wielkość, lokalizacja i usługi.
Otoczenie obiektu
Udogodnienia w obiekcie Hostal Costa de la Luz
Najpopularniejsze udogodnienia
Lokalizacja przy samej plaży
Bezpłatne Wi-Fi
Pokoje dla niepalących
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
Bar
Śniadanie
Łazienka
Prywatna łazienka
Okolica
Lokalizacja przy samej plaży
Taras
Rekreacja
Plaża
Posiłki i napoje
Bar
Internet
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking
Parking nie jest dostępny.
Usługi
Przechowalnia bagażu
Biuro informacji turystycznej
Całodobowa recepcja
Ogólne
Klimatyzacja
Ogrzewanie
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
Pokoje dla niepalących
Języki
hiszpański
Zasady pobytu
Obiekt Hostal Costa de la Luz przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 13:00 do 15:00
Wymeldowanie
Od 12:00 do 12:30
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zakwaterowanie dzieci
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
W tym obiekcie dzieci w wieku 5 lat i starsze będą podlegały takim samym opłatom jak osoby dorosłe.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Ograniczenie wiekowe
Minimalny wiek osoby meldującej się to 18 lat
Zwierzęta
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane metody płatności
Gotówka
Ważne informacje
Niezbędne informacje dla gości tego obiektu
Please note, the restaurant remains opened during high season from June 15th until September 15th.
Halfboard rate is only available during high season from June 15th until September 15th. This rate includes breakfast and lunch. Dinner is not included.
Please note the hotel's private parking is located 70 meters away from the main entrance. Guest must contact hotel for parking reservation.
Informacje prawne
Ten obiekt jest zarządzany przez gospodarza profesjonalnego. Ta klasyfikacja nie wpływa na podatki, w tym podatek VAT i inne „podatki pośrednie”, ale jest wymagana na mocy prawa konsumenckiego UE. Więcej informacji o gospodarzu znajdziesz tutaj: .
Często zadawane pytania na temat obiektu Hostal Costa de la Luz
Goście zatrzymujący się w obiekcie Hostal Costa de la Luz w trakcie pobytu docenią wysoko oceniane śniadanie (ocena gości: 7,5).
Opcje śniadaniowe obejmują:
kontynentalne
Opcje pokoi w obiekcie Hostal Costa de la Luz obejmują:
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami
Pokój Trzyosobowy
Rodzinny
Zameldowanie w obiekcie Hostal Costa de la Luz rozpoczyna się o 13:00, a wymeldować się można do 12:30.
Ceny w obiekcie Hostal Costa de la Luz mogą się różnić w zależności od terminu, zasad działalności hotelu itp. Sprawdź ceny, wpisując daty pobytu.
Hostal Costa de la Luz oferuje następujące atrakcje i usługi (mogą obowiązywać opłaty):
Lokalizacja przy samej plaży
Plaża
Hostal Costa de la Luz znajduje się 500 m od centrum miasta Chipiona.
Najbliższa plaża znajduje się zaledwie 50 m od obiektu Hostal Costa de la Luz.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.