Obiekt RentalSevilla Resitur II położony jest w miejscowości Sewilla i oferuje bezpłatne Wi-Fi oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Most Isabel II – 1,1 km, Pałac Alcazar – 1,3 km. Odległość ważnych miejsc od apartamentu: Park Marii Luizy – 1,7 km, Plac Plaza de Armas – 1,8 km.
W apartamencie zapewniono sypialnię (1), kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym mikrofalówką i tosterem, a także kilka łazienek (2). Goście mają do dyspozycji telewizor z płaskim ekranem.
W pobliżu obiektu RentalSevilla Resitur II znajdują się liczne atrakcje, takie jak Dzwonnica Giralda, Dzielnica Santa Cruz i Plac Plaza de España. Lotnisko Lotnisko Sewilla-San Pablo znajduje się 12 km od obiektu.
Parom bardzo się podoba ta lokalizacja – za pobyt dla 2 osób oceniają ją na 8,0.
Booking.com ocenił jakość tego obiektu na 3/5 na podstawie takich czynników, jak udogodnienia, wielkość, lokalizacja i usługi.
Obiekt zarządzany przez: RentalSevilla
Ocena firmy: 7,8Na podstawie 6 745 opinii z 145 obiektów
145 zarządzanych obiektów
Informacje na temat firmy
RentalSevilla is formed by a team of professionals with a long experience in the tourism sector. Commitment, constant work and seriousness are the main values that characterize us, and that go hand in hand to achieve success.
We aim to satisfy both national and international guests, offering the best accommodations in the city. Our apartments are unique, with an exceptional location and the best value for money. Rental Sevilla will be at your disposal before, during and after your stay: we take care of everything so that during your visit you only have to worry about enjoying the city.
Języki:
angielski,hiszpański
Otoczenie obiektu
Udogodnienia w obiekcie RentalSevilla Resitur II
Najpopularniejsze udogodnienia
Bezpłatne Wi-Fi
Pokoje rodzinne
Pokoje dla niepalących
Klimatyzacja
Zasady pobytu
Obiekt RentalSevilla Resitur II przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 15:00 do 22:00
Musisz poinformować obiekt z wyprzedzeniem, kiedy przybędziesz.
Wymeldowanie
Od 08:00 do 11:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zasady dotyczące zniszczeń
Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do € 300 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie.
Zakwaterowanie dzieci
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
W tym obiekcie dzieci w wieku 3 lat i starsze będą podlegały takim samym opłatom jak osoby dorosłe.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Ograniczenie wiekowe
Minimalny wiek osoby meldującej się to 18 lat
Płatności poprzez Booking.com
Booking.com pobiera od Ciebie płatność za pobyt w imieniu obiektu. Pamiętaj, by wziąć ze sobą pieniądze do wykorzystania na dodatkowe usługi.
Palenie tytoniu
Palenie jest zabronione.
Imprezy
Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona
Zwierzęta
Zwierzęta nie są akceptowane.
Ważne informacje
Niezbędne informacje dla gości tego obiektu
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do € 300 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie.
Numer licencji: ESFCTU0000410280003111380000000000000000VFT/SE/087018, VUT/SE/08701
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.