Obiekt A46 - Atalaya - 2004 Finestrat s.l. Położony jest w miejscowości Cala de Finestrat i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Platja de La Cala de Finestrat – kilka kroków od obiektu, Zoo Terra Natura – 8,4 km. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się też prywatny parking.
W apartamencie zapewniono taras, kilka sypialni (2), salon z telewizorem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i mikrofalówka, a także łazienkę (1) z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na morze. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel.
Na terenie obiektu A46 - Atalaya - 2004 Finestrat s.l. Znajduje się odkryty basen.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park wodny Acqua Natura – 9,1 km, Park wodny Aqualandia – 13 km. Lotnisko Lotnisko Alicante znajduje się 59 km od obiektu.
„Everything was new just been refurbished, view from balcony beautiful,”
Ocena jakości
Booking.com ocenił jakość tego obiektu na 3/5 na podstawie takich czynników, jak udogodnienia, wielkość, lokalizacja i usługi.
Obiekt zarządzany przez: 2004 Finestrat
Ocena firmy: 8,5Na podstawie 279 opinii z 92 obiektów
92 zarządzanych obiektów
Informacje na temat firmy
We were born in 1998 with the desire to contribute to the real estate market development.
We are a high qualified professional team, with a complete experience in this sector. We provide complete services in the rentals and selling apartments.
We are always looking for the best option for our customers. Our human team have all the resources you need to manage by ourselves your holidays.
We are therefore aware that our advice should focus on the peace of mind you need.
Języki:
angielski,hiszpański,francuski
Otoczenie obiektu
Udogodnienia w obiekcie A46 - Atalaya - 2004 Finestrat s.l.
Najpopularniejsze udogodnienia
Odkryty basen
Bezpłatny parking
Bezpłatne Wi-Fi
Pokoje dla niepalących
Parking
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Internet
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Kuchnia
Ekspres do kawy
Toster
Przybory kuchenne
Czajnik elektryczny
Kuchnia
Pralka
Kuchenka mikrofalowa
Lodówka
Sypialnia
Pościel
Łazienka
Ręczniki
Wanna lub prysznic
Prywatna łazienka
Prysznic
Media/Technologia
Telewizor
Udogodnienia w pokoju
Wentylator
Sprzęt do prasowania
Żelazko
Okolica
Taras
Odkryty basen
Posiłki i napoje
Zestaw do parzenia kawy i herbaty
Okolica i widok
Widok na morze
Różne
Klimatyzacja
Całkowity zakaz palenia
Ogrzewanie
Winda
Pokoje dla niepalących
Języki
angielski
hiszpański
francuski
Zasady pobytu
Obiekt A46 - Atalaya - 2004 Finestrat s.l. przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 16:00 do 19:00
Musisz poinformować obiekt z wyprzedzeniem, kiedy przybędziesz.
Wymeldowanie
Do 12:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zwrotny depozyt na poczet zniszczeń
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 250 jest wymagany po przyjeździe. To około 1 062 zł. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
Zakwaterowanie dzieci
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
W tym obiekcie dzieci w wieku 18 lat i starsze będą podlegały takim samym opłatom jak osoby dorosłe.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Brak ograniczeń wiekowych
Brak ograniczeń wiekowych przy zameldowaniu
Karty akceptowane w tym obiekcie
Gotówka nie jest akceptowana
Palenie tytoniu
Palenie jest zabronione.
Imprezy
Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona
Cisza nocna
Goście muszą zachować ciszę w godzinach 00:00–08:00.
Zwierzęta
Zwierzęta nie są akceptowane.
Ważne informacje
Niezbędne informacje dla gości tego obiektu
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach 00:00:00–08:00:00.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 250 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
Numer licencji: AT-439152-A
Informacje prawne
Ten obiekt jest zarządzany, licencjonowany lub reprezentowany przez firmę. Ta klasyfikacja nie wpływa na podatki, w tym podatek VAT i inne „podatki pośrednie”, ale jest wymagana na mocy prawa konsumenckiego UE. Więcej informacji na temat firmy znajdziesz tutaj: .
Często zadawane pytania na temat obiektu A46 - Atalaya - 2004 Finestrat s.l.
Obiekt A46 - Atalaya - 2004 Finestrat s.l. udostępnia jedną opcję zakwaterowania. Pomieści ona:
6 gości
Tak, w tym hotelu znajduje się basen. Więcej szczegółów na temat udogodnień znajdziesz na tej stronie.
Tak, w niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się taras. Więcej informacji na temat udogodnień w obiekcie A46 - Atalaya - 2004 Finestrat s.l. znajdziesz na tej stronie.
Zameldowanie w obiekcie A46 - Atalaya - 2004 Finestrat s.l. rozpoczyna się o 16:00, a wymeldować się można do 12:00.
Obiekt A46 - Atalaya - 2004 Finestrat s.l. udostępnia jedną opcję zakwaterowania. Jest to:
2 sypialnie
Ceny w obiekcie A46 - Atalaya - 2004 Finestrat s.l. mogą się różnić w zależności od terminu, zasad działalności hotelu itp. Sprawdź ceny, wpisując daty pobytu.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.