Obiekt VistAzul 402 położony jest w miejscowości La Antilla i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Islantilla – kilka kroków od obiektu, Pole golfowe Golf Nuevo Portil – 27 km. Na miejscu zapewniono bezpłatne Wi-Fi, a prywatny parking dostępny jest za dodatkową opłatą.
W apartamencie zapewniono taras, sypialnię (1), salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak piekarnik i mikrofalówka, a także łazienkę (1) z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pole golfowe El Rompido – 22 km, Castro Marim Castle – 29 km.
Parom bardzo się podoba ta lokalizacja – za pobyt dla 2 osób oceniają ją na 9,5.
„As fotografias do apartamento corresponderam 100% à realidade;
Apartamento muito bem cuidado;
Cozinha e casa de banho muito bem equipada;
Lençóis e toalhas lavadas, dobradas e prontas a utilizar;
Varanda muito boa, espaçosa e com cadeiras de...”
Marta
Portugalia
„A localização é excelente. Com acesso a pé a supermercados. Cozinha equipada com o suficiente. Para uma estadia de uma semana com duas crianças é ótimo!”
Aurore
Francja
„Une vue magnifique sur la mer et la plage de la Antilla. appartement très bien situé. Terrasse sympa. Chambre confortable et spatieuse. Le prix un peu élevé hors saison se justifie par l'état refait à neuf. Les travaux en cours autour du bâtiment...”
Jose
Hiszpania
„El piso, su situación, la amabilidad del personal.”
L
Luis
Portugalia
„Localização mesmo no centro da vila, pertissímo de todos os serviços, vista maravilhosa, a 50 metros da praia,excelente para passear à beira mar.”
Filipe
Portugalia
„Localização
Limpeza
Comodidades
Comunicação, simpatia e bem receber dos proprietários”
Ocena jakości
Booking.com ocenił jakość tego obiektu na 4/5 na podstawie takich czynników, jak udogodnienia, wielkość, lokalizacja i usługi.
Otoczenie obiektu
Zasady pobytu
Obiekt VistAzul 402 przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 15:00
Musisz poinformować obiekt z wyprzedzeniem, kiedy przybędziesz.
Wymeldowanie
Do 11:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zwrotny depozyt na poczet zniszczeń
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 100 jest wymagany po przyjeździe. To około US$115. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Zakwaterowanie dzieci
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Brak ograniczeń wiekowych
Brak ograniczeń wiekowych przy zameldowaniu
Akceptowane metody płatności
Gotówka
Palenie tytoniu
Palenie jest zabronione.
Imprezy
Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona
Zwierzęta
Zwierzęta nie są akceptowane.
Ważne informacje
Niezbędne informacje dla gości tego obiektu
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Numer licencji: ESFCTU00002100200019765300000000000000000000000000006, VFT/HU/01645
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.