Hotel El Trebol znajduje się w miejscowości Carboneras, na terenie parku przyrody Cabo de Gata, w odległości 40 metrów od plaży. Oferowane przez hotel nowoczesne i eleganckie pokoje wyposażone są w klimatyzację, telewizor plazmowy i bezprzewodowy dostęp do Internetu. Goście mogą zrelaksować się w sali telewizyjnej i podziwiać widok na morze. W hotelu znajduje się również bar, a każdego ranka serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Każdy pokój w hotelu El Trebol dysponuje łazienką z zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Dzięki całodobowej recepcji Goście mogą wyjść i wejść do hotelu o każdej porze dnia i nocy. Personel hotelu chętnie udzieli informacji na temat okolicznych atrakcji. Na miejscu dostępny jest również prywatny parking.
Parom bardzo się podoba ta lokalizacja – za pobyt dla 2 osób oceniają ją na 9,1.
Odległości w opisie obiektu wyliczane są przy użyciu © OpenStreetMap
Najpopularniejsze udogodnienia
- Bezpłatne Wi-Fi
- Transfer lotniskowy
- Udogodnienia dla niepełnosprawnych
- Bar
- Śniadanie
Opinie Gości
Kategorie:
Wybierz tematy, aby przeczytać opinie:
Co podobało się gościom, którzy się tu zatrzymali
Wielka Brytania
Hiszpania
Hiszpania
Hiszpania
Hiszpania
Francja
Hiszpania
Hiszpania
Hiszpania
HiszpaniaOtoczenie hotelu
Zasady pobytu
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.



Ważne informacje
Goście proszeni są o wcześniejsze poinformowanie hotelu o planowanej godzinie przyjazdu. Stosowną informację można wpisać w polu na uwagi w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi hotelu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel El Trebol o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19).
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi.