Obiekt VisitZakopane - Himalaya Apartment położony jest w miejscowości Zakopane. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Aqua Park Zakopane – niecały kilometr, Dworzec PKP Zakopane – 1,4 km, Tatrzański Park Narodowy – 2,3 km. Na miejscu zapewniono balkon oraz bezpłatny prywatny parking.
W apartamencie do dyspozycji gości przygotowano taras, sypialnię (1), salon oraz kuchnię z doskonałym wyposażeniem, w tym lodówką i mikrofalówką. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel.
W obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kasprowy Wierch – 13 km, Gubałówka – 16 km.
„Wyposażenie, czystość, lokalizacja , stosunek jakości cena , sniadania na plus”
B
Beata
Polska
„Apartament bardzo czysty i dobrze wyposażony. Lokalizacja idealna.”
A
Agnieszka
Polska
„Dobra lokalizacja, blisko do szlaków, cicha okolica”
Ocena jakości
Booking.com ocenił jakość tego obiektu na 3/5 na podstawie takich czynników, jak udogodnienia, wielkość, lokalizacja i usługi.
Obiekt zarządzany przez: VisitZakopane
Ocena firmy: 9,3Na podstawie 3 094 opinii z 123 obiektów
123 zarządzanych obiektów
Informacje na temat firmy
Nasza firma, VisitZakopane, powstała w 2009 roku z misją zapewnienia idealnego wypoczynku naszym gościom. Od tego czasu, przez ponad dekadę, ugościliśmy w naszych apartamentach ponad 100 tysięcy gości z Polski i zagranicy. Z naszą pomocą możesz łatwo znaleźć apartament odpowiadający Twoim potrzebom - dostępny w wybranym terminie, zgodny z Twoim budżetem oraz oferujący oczekiwane udogodnienia. Zarówno w samym sercu Zakopanego, jak i w jego urokliwych okolicach - znajdziesz u nas doskonałe miejsce na pobyt.
Naszym celem jest zapewnienie każdemu z naszych Gości niezapomnianego pobytu, który przyniesie wymarzone chwile w magicznym Zakopanem. Dlatego też jesteśmy dostępni codziennie od 8 rano do 22 wieczorem, służymy pomocą przed i w trakcie pobytu. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i postaramy się spełnić wszelkie specjalne życzenia. Twój komfort i satysfakcja są dla nas najważniejsze, dlatego dołożymy wszelkich starań, aby Twój pobyt był niezapomniany.
Informacje o okolicy
Apartament, którym się właśnie interesujesz jest zlokalizowany jest w centrum Zakopanego, ale w spokojniejszej okolicy. Wszystkie atrakcje są na wyciągniecie ręki: Do Krupówek i Kuźnic można dojść 20 minut spacerem, a pod Nosal czy na Wielką Krokiew w niecałe 10 minut.
Języki:
angielski
Otoczenie obiektu
Zasady pobytu
Obiekt VisitZakopane - Himalaya Apartment przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 16:00 do 22:00
Musisz poinformować obiekt z wyprzedzeniem, kiedy przybędziesz.
Wymeldowanie
Od 06:00 do 11:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zwrotny depozyt na poczet zniszczeń
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości 500 zł jest wymagany. Obiekt pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.
Zakwaterowanie dzieci
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Brak ograniczeń wiekowych
Brak ograniczeń wiekowych przy zameldowaniu
Karty akceptowane w tym obiekcie
Gotówka nie jest akceptowana
Palenie tytoniu
Palenie jest zabronione.
Imprezy
Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona
Cisza nocna
Goście muszą zachować ciszę w godzinach 22:00–06:00.
Zwierzęta
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Ważne informacje
Niezbędne informacje dla gości tego obiektu
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu VisitZakopane - Himalaya Apartment o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00:00–06:00:00.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości 500 zł jest wymagany. Obiekt pobierze opłatę dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.
W przypadku pobytu w obiekcie z dziećmi należy pamiętać, że obiekt jest prawnie zobowiązany do stosowania standardów ochrony małoletnich, ustalenia tożsamości małoletnich i ich relacji z osobą dorosłą, z którą przebywają.
Informacje prawne
Ten obiekt jest zarządzany, licencjonowany lub reprezentowany przez firmę. Ta klasyfikacja nie wpływa na podatki, w tym podatek VAT i inne „podatki pośrednie”, ale jest wymagana na mocy prawa konsumenckiego UE. Więcej informacji na temat firmy znajdziesz tutaj: .
Często zadawane pytania na temat obiektu VisitZakopane - Himalaya Apartment
Obiekt VisitZakopane - Himalaya Apartment udostępnia jedną opcję zakwaterowania. Pomieści ona:
4 gości
Tak, w niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się balkon. Więcej informacji na temat udogodnień w obiekcie VisitZakopane - Himalaya Apartment znajdziesz na tej stronie.
Tak, w niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się taras. Więcej informacji na temat udogodnień w obiekcie VisitZakopane - Himalaya Apartment znajdziesz na tej stronie.
Zameldowanie w obiekcie VisitZakopane - Himalaya Apartment rozpoczyna się o 16:00, a wymeldować się można do 11:00.
Obiekt VisitZakopane - Himalaya Apartment udostępnia jedną opcję zakwaterowania. Jest to:
1 sypialnia
Ceny w obiekcie VisitZakopane - Himalaya Apartment mogą się różnić w zależności od terminu, zasad działalności hotelu itp. Sprawdź ceny, wpisując daty pobytu.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.