Obiekt Penzion Adriana, usytuowany w miejscowości Nowe Miasto nad Wagiem, oferuje bezpłatne rowery, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz wspólny salon.
Bartosz
Kraj pochodzenia
Polska
Bardzo dobre śniadanie. Przemiła obsługa recepcji.
Hotel Diana jest usytuowany w Nowym Mieście nad Wagiem, 7 km od zamku w Čachticach. Oferuje on bezpłatne WiFi i taras słoneczny. Na miejscu akceptowane są zwierzęta.
Obiekt Penzión Kúria, usytuowany w miejscowości Nowe Miasto nad Wagiem, oferuje ogród, prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Uzdrowisko Pieszczany – 28 km.
Waldemar
Kraj pochodzenia
Polska
Bardzo miła obsługa, obiekt czysty,restauracja na miejscu.Dobre wifi.
Obiekt Ubytovanie na dedine położony jest w miejscowości Veľká Chocholná i oferuje taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Uzdrowisko Pieszczany – 41 km, Zamek w Čachticach – 31 km.
Wojciech Frącz
Kraj pochodzenia
Polska
Zameldowanie przy właścicielu, który wszystko pokazał. Mieszkanie nastawione na więcej ludzi. Tylko łóżka piętrowe i sofy. Jest czajnik o kuchnia. Prywatna łazienka. Możliwość wjechania autem za bramę i powrót na nocleg o dowolnej godzinie.
Obiekt Bed & Breakfast Hotel Perla, położony w miejscowości Nowe Miasto nad Wagiem, oferuje ogród, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach oraz taras.
Obiekt Ubytovňa Milex, usytuowany w miejscowości Nowe Miasto nad Wagiem, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras.
Anna
Kraj pochodzenia
Polska
Bliskość autostrady jest dużym plusem. Nie trzeba daleko zbaczać z trasy. Wielkość pokoi też jest ok. W pokojach czysta pościel i ręczniki na duży plus.
Bardzo miły Pan z obsługi.
Obiekt APARTMENTS TRENČÍN położony jest w miejscowości Trenczyn w regionie Kraj trenczyński i oferuje bezpłatne Wi-Fi, plac zabaw, ogród oraz bezpłatny prywatny parking.
Bartosz
Kraj pochodzenia
Polska
Duży apartament w dobrej cenie. Czysto i przyjemnie, a z okna widok na zamek. Nie ma na co narzekać!
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.