Obiekt Hotel Benedict, usytuowany w miejscowości Kőszeg, zapewnia takie udogodnienia, jak restauracja. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zamek Lockenhaus – 13 km.
Obiekt Ibrahim Boutique Hotel, usytuowany w miejscowości Kőszeg, oferuje taras, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zamek Lockenhaus – 13 km.
Obiekt Harangtorony Szálló, usytuowany w miejscowości Kőszeg, oferuje widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zamek Lockenhaus – 12 km.
Andrzej
Kraj pochodzenia
Polska
Poza sezonem w hotelu mało ludzi , a i tak śniadanie w formie bufetu ( nie zbyt często się to trafia pomimo , że jest zaznaczone w ofercie ) dlatego wielkie uznanie i kawa z ekspresu też na +
Obiekt Portré Panzió położony jest w miejscowości Kőszeg i zapewnia bezpłatne rowery, ogród, taras oraz bar.
Krzysztof
Kraj pochodzenia
Polska
Profesjonalny i niezwykle pomocny zespół ludzi to to z czym spotykamy się już od wejścia do obiektu.
Pracownicy doskonale rozumieją swoją rolę co czuje się w samym hotelu, restauracji czy pomoc w informacji
na temat miejscowych uwarunkowań lub miejsc godnych odwiedzenia czy zakupów.
Hotel Irottkö położony jest przy rynku w zabytkowym centrum miasta Kőszeg. Hotel ten oferuje restaurację, bar i dostępne bezpłatnie gabinety odnowy biologicznej.
Mariusz
Kraj pochodzenia
Polska
Lokalizacja, miła obsługa, śniadanie ok. Możliwość zaparkowania przy hotelu
Obiekt Portré Apartman oferuje bezpłatne WiFi oraz widok na miasto. Położony jest on w miejscowości Kőszeg. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zamek Nebersdorf – 19 km, Muzeum Liszta – 28 km.
Obiekt Boros Vendégház I., usytuowany w miejscowości Kőszeg, oferuje ogród oraz zakwaterowanie z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zamek Lockenhaus – 13 km.
Obiekt Mohás Vendégház Kőszeg Mohás út 107, usytuowany w miejscowości Kőszeg, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz sprzęt do grillowania.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.