Obiekt Aero Inn, usytuowany w miejscowości Segedyn, oferuje bezpłatne Wi-Fi oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Katedra w Segedynie – 4,3 km.
Obiekt Hotel Gerardus, usytuowany w miejscowości Segedyn, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Katedra w Segedynie – 4,2 km.
Obiekt Safari Hotel, usytuowany w miejscowości Segedyn, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Katedra w Segedynie – 2,8 km.
A
Arek acla
Kraj pochodzenia
Polska
Przytulny, schludny hotel, tuż przed granicą.
W pokoju, dobrze działająca klimatyzacja, w pokoju czysto i wygodnie.
Mimo późnej pory przyjazdu, bezproblemowy odbiór kluczy. Spory parking, bardzo sympatyczna obsługa hotelu.
Hotel Alfa jest usytuowany w spokojnej dzielnicy miasta Segedyn. Oferuje on pokoje z łazienką, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz restaurację serwującą wybór dań z karty.
P
Piotr
Kraj pochodzenia
Polska
Smaczne śniadanie, dobre miejsce na jednodniowy przystanek.
Pilóta Panzió in Szeged offers free WiFi access. The rooms are fitted with a cable TV, a refrigerator, a hairdryer and free toiletries. Some of the rooms feature a private bathroom with a shower.
Obiekt Tudor Apartman położony jest w miejscowości Segedyn i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park historyczny Ópusztaszer – 27 km, New Synagogue – 1,6 km.
F
Fabian
Kraj pochodzenia
Polska
Czysto, czysto i jeszcze raz czysto. Super kontakt z właścicielem. Czekali na nas aż przekroczymy granicę Horgos Roszke a mogło się to skończyć różnie w sezonie letnim 😅 po wymeldowaniu kluczyki można zostawić w schowku. 10/10 - polecamy!
Obiekt Boglárka Apartman położony jest w miejscowości Segedyn i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Katedra w Segedynie – 2,6 km, Park historyczny Ópusztaszer – 28 km.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.