Obiekt Kostel Panzió, położony w miejscowości Kesztölc, oferuje ogród, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach oraz taras.
A
Arkadiusz
Kraj pochodzenia
Polska
Lokalizacja całkiem spoko. Widoki ładne. Cicha i spokojna okolica
Obiekt Grand Hotel Esztergom, usytuowany w miejscowości Ostrzyhom, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar.
D
Daria
Kraj pochodzenia
Polska
Hotel położony blisko centrum, śniadania i kolacje obfite, duży wybór - szwedzki stół. Pokój duży z małym kącikiem na ekspres do kawy, czysty. Sauny, jacuzzi.
Obiekt Room42 - Suites & Apartments, usytuowany w miejscowości Ostrzyhom, oferuje widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Margaret Island Japanese Garden – 45 km.
O
Oskar
Kraj pochodzenia
Polska
Śniadanie świetne, zarówno porcje jak i walory smakowe. Miła pomocna obsługa.
Lokalizacja restauracji, w której podawano śniadanie znajdowała się 2 minuty na piechotę od hotelu.
Obiekt Portobello Wellness & Yacht Hotel Esztergom, usytuowany w miejscowości Ostrzyhom, oferuje sezonowy odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, bar oraz centrum spa i odnowy biologicznej.
K
Kalina
Kraj pochodzenia
Polska
Basen
Posiłki
Piękne położenie hotelu , przy kanale .
Bliskość obiektów turystycznych
Bliskość hali sportowej Suzuki - gdzie odbywały się zawody w których syn brał udział
Obiekt Arany Elafánt Szálláshely położony jest w miejscowości Ostrzyhom i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Margaret Island Japanese Garden – 41 km, Most Łańcuchowy – 44 km.
Obiekt REMZ Apartments & Wellness znajduje się w miejscowości Dorog i zapewnia kryty basen, saunę oraz różne opcje zakwaterowania, które są klimatyzowane.
L
Leś
Kraj pochodzenia
Polska
Śliczny i bardzo czysty apartament. Wszystko nowiutkie i pachnące.
Strefa wellness rewelacycja!
Zdecydowanie polecam !
Obiekt Hello Pilis Apartments, położony w miejscowości Pilisszentkereszt, oferuje dostęp do ogrodu z tarasem oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.