Hotel Majestic usytuowany jest w dzielnicy przemysłowej Sesto Ulteriano, 3 km od stacji metra San Donato Milanese. Obiekt oferuje klimatyzowane pokoje z bezpłatnym WiFi.
Obiekt FAMILY oferuje bezpłatne Wi-Fi oraz widok na ogród. Położony jest on w miejscowości San Giuliano Milanese.
T
Tetiana
Kraj pochodzenia
Polska
Było wszystko niezbędne do pobytu, ekspres do kawy i nawet internet został podłączony)) Wszystko jest jak na zdjęciach, jest sklep Carrefour w odległości 5 minut od mieszkania, przystanek autobusowy 2 minuty , park dla spacerów 5 min maksymalnie. Jest bardzo cicho i w dzień i w nocy)))
Obiekt Pacy - Park City Home położony jest w miejscowości San Giuliano Milanese i oferuje bezpłatne Wi-Fi, klimatyzację oraz ogród.
I
Ilona
Kraj pochodzenia
Polska
Mieszkanie nowe czyste wygodne wyposażone we wszystko co niezbędne także na dłuższe pobyty.Wlasciciele bardzo mili dostępni w razie ewentualnych potrzeb
Hotel Palladio mieści się w zabytkowym budynku z początku XX wieku w południowej części Mediolanu i oferuje zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach.
R
Robert
Kraj pochodzenia
Polska
Życzliwa i pomocna Stefania ( mam nadzieję że nie pomyliłem imienia check in 20/06 )w recepcji , Stosunek jakości do ceny, lokalizacja dopasowana do celu wizyty, klimatyzacja, ekspres do kawy
Ocena gości w dziesięciostopniowej skali 8,3
8,3
Bardzo dobry - Co sądzą poprzedni goście, 2687 opinii
Obiekt Carlo Goldoni Hotel, usytuowany w miejscowości Mediolan, oferuje wspólny salon, prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Milano Dateo Metro Station – 400 m.
G
Gabriela
Kraj pochodzenia
Polska
Lokalizacja, wygodne łóżko, możliwość przechowania bagażu
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.