Obiekt Affittacamere 2 Mari, położony w miejscowości Marina di Leuca, oferuje usługę konsjerża, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, wspólny salon, bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach...
Obiekt Messapia Hotel położony jest w miejscowości Marina di Leuca i zapewnia sezonowy odkryty basen, ogród, wspólny salon oraz taras. Oferta obiektu obejmuje restaurację oraz bar.
B
Beata
Kraj pochodzenia
Niemcy
Super lokalizacja, miły personel ,standardowe włoskie śniadanie ,basen z obowiązkiem noszenia czepka który można kupić w barze.
Pokoje czyste i dobrze umeblowane ,parking dostępny przy Apartamencie ,duży taras .
Obiekt Casa del Patriarca oferuje balkon oraz widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jaskinia Grotta Zinzulusa – około 30 km. Obiekt zapewnia taras oraz bezpłatny prywatny parking.
P
Piotr
Kraj pochodzenia
Polska
Super gospodarz dzieki, któremu spędziliśmy super kolejny dzień na wodzie zwiedzając groty. Miejsce pięknie odnowione, bardzo komfortowe, idealne dla 4 osób. Bardzo dużo miejsca i plus taras na dachu. Rezerwacja w dobrej rodzinnej restauracji była załatwiona w 2 minuty. Mieszkanie czekało na nas schłodzone.
Obiekt Hotel Costa Caffè, położony w miejscowości Salve, oferuje takie udogodnienia, jak ogród, wspólny salon i restauracja. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jaskinia Grotta Zinzulusa – 27 km.
3-gwiazdkowy obiekt HOTIDAY Room Collection - Leuca Lungomare usytuowany jest przy plaży w miejscowości Leuca i oferuje sezonowy odkryty basen, ogród oraz prywatną plażę.
S
Sławomir
Kraj pochodzenia
Polska
Cudowne miejsce! Lokalizacja nad samym morzem wśród starych stylowych willi, prywatna plaża z bezpłatnymi leżakami i parasolami. Dobre śniadania w formie bufetu, pyszna kawa i doskonałe pasticiotto. Czysty basen w hotelowym ogrodzie. Dodatkowo można wykupić pełne wyżywienie na miejscu. Długa promenada nad samym brzegiem sprzyja spacerom. Bardzo miła i uczynna obsługa.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.