Obiekt Hotel Canada, usytuowany w miejscowości Falerna Marina, oferuje wspólny salon, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Spiaggia Maresol – 2,2 km.
Obiekt Hotel Mistef, usytuowany w miejscowości Falerna, oferuje bar oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Spiaggia Maresol – 1,2 km.
Obiekt Palace Hotel Una Nuova Strada, usytuowany w miejscowości Nocera Terinese, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar.
S
Sławomir 57
Kraj pochodzenia
Polska
Bardzo wygodny hotel, z przemiłą obsługą. Czuliśmy się znakomicie mimo, że byliśmy poza sezonem. Jest parking, sklep naprzeciwko i restauracja o 100 metrów. I był chleb na śniadanie i wszystko do chleba co poza sezonem i w tym rejonie zdarza się rzadko. Na ogół sucharki lub po włosku, jakiś rogalik.
Obiekt Hotel Ristorante La Lampara, usytuowany w miejscowości Gizzeria, oferuje taras, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Spiaggia di Lenzi – 2,5 km.
Hotel Sogni D'Oro Airport usytuowany jest po przeciwnej stronie ulicy od głównego dworca kolejowego w mieście Lamezia Terme oraz 2 km od autostrady A3 Salerno-Reggio Calabria.
A
Agata
Kraj pochodzenia
Holandia
Bardzo miła obsługa, czysto , świetna lokalizacja… bardzo polecam 🙂
Obiekt Piccolo Hotel Lamezia, położony w miejscowości SantʼEufemia Lamezia, oferuje usługę konsjerża, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, wspólny salon, bezpłatne Wi-Fi we wszystkich...
Hotel Marechiaro jest usytuowany 2 minuty spacerem od plaży w miejscowości Gizzeria Lido i oferuje basen, panoramiczny taras z widokiem na morze oraz eleganckie pokoje.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.