Obiekt JUPILUC-PILA Studio 56 CIR 0064 znajduje się w miejscowości Pila i oferuje bezpłatne Wi-Fi oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą podziwiać widok na góry.
Obiekt Sweet Home - Pila Appartamenti położony jest w miejscowości Pila. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pila – 400 m, Kolejka linowa Pila – 18 km.
Obiekt Mountain Home G1 Free private Parking położony jest w miejscowości Pila i oferuje widok na góry. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pila – niecały kilometr, Kolejka linowa Pila – 19 km.
Obiekt Mountain House G7 Free Private Parking położony jest w miejscowości Pila i oferuje widok na góry. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pila – 200 m, Kolejka linowa Pila – 18 km.
Obiekt Maison Grange 1 położony jest w miejscowości Pila. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Punkt widokowy Skyway Monte Bianco – 46 km, Pila – 6,2 km.
Obiekt Ciel Bleu - Cir 0122 położony jest w miejscowości Pila i oferuje ogród, taras, kort do tenisa, a także widok na góry. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking.
Obiekt Ciel Bleu Pila położony jest w miejscowości Pila w regionie Dolina Aosty i oferuje balkon oraz widok na góry. Goście mogą podziwiać widok na ogród.
Obiekt Hotel Della Nouva, usytuowany w miejscowości Pila, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pila – 300 m.
Etoile De Neige is a modern, Alpine-style hotel next to the Chamolé chairlift. It offers ski-to-door access, ski storage, a sauna, and stunning views of the Matterhorn and Mont Blanc.
Hotel La Chance położony jest w samym centrum ośrodka narciarskiego Pila i oferuje zakwaterowanie w nowoczesnych pokojach z bezpłatnym dostępem do Internetu.
Obiekt Hotel Chacaril, usytuowany w miejscowości Pila, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pila – 400 m.
Często zadawane pytania dotyczące hoteli w mieście Pila
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.