Hotel Embassy znajduje się 12 minut spacerem od stacji metra Pero i niespełna 1,5 km od centrum wystawowego Rho Pero. Podczas pobytu goście mogą bezpłatnie korzystać z parkingu oraz Wi-Fi.
Obiekt Daniela B&B Fiera, położony w miejscowości Pero, oferuje ogród oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono bezpłatne Wi-Fi i klimatyzację.
Obiekt Little Sweet Home - Fiera Milano położony jest w miejscowości Pero i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację oraz bezpłatne Wi-Fi.
Obiekt B&B La Bergamina 26 usytuowany jest w miejscowości Pero i oferuje zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion piłkarski San Siro – 5,6 km.
B
Bartosz_Za
Kraj pochodzenia
Szwajcaria
Śniadanie jako kupon do pobliskiej kawiarni z pysznymi rogalikami to super rozwiązanie, blisko do metra, super lokalizacja. Czysto, w okolicy darmowy parking uliczny. Wygodne łóżko. Pomocni właściciele, którzy opisali najbliższą okolicę.
Przestronne pokoje, niebanalne, ładne wnętrza, dobra kawa na śniadaniu, różnorodne śniadanie - miło witają :-) Wygodne łóżka, łatwy dojazd z autostrady, parking płatny 12 euro, przed hotel za darmo, ale trudno trafić miejsce. Obsługa miła i pomocna, na prośbę o wózek do walizek - szybko się znalazł.
Hotel oddalony od centrum ale bliskość do metra idealnie rekompensuje. Linią M1 wysiadasz przy Katedrze. Wokół hotelu brak sklepów w bliskiej odległości. Pokoje bardzo wygodne, śniadanie są ok, każdy znajdzie coś dla siebie. Parking płatny 12euro/doba.
Luksusowy hotel położony blisko drogi szybkiego ruchu i niedaleko linii metra. Dogodny dojazd. Spokojna okolica. Apartamenty przestronne z wszystkimi niezbędnymi wygodami. Moim zdaniem idealny do zwiedzania Mediolanu.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.