3-gwiazdkowy obiekt Albergo Perseo znajduje się w miejscowości Portopalo. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Scalo Mandrie – 700 m, Plaża Spiaggia Morghella – 2,7 km.
Set right on the seafront, Hotel Vittorio features rooms with private balconies offering panoramic sea views. It offers free Wi-Fi throughout and a rich breakfast.
Bartosz
Kraj pochodzenia
Polska
Świetna lokalizacja, bezpośrednio przed hotelem kameralna plaża, przyzwoite restauracje, pomocna i przyjazna obsługa, choć niestety tylko właściciel mówi po angielsku. W hotelu bardzo czysto, pokoje sprzątane codziennie. Rewelacyjne miejsce żeby odpocząć. Chętnie powrócę
Obiekt B&B Casa Cavarra położony jest w miejscowości Portopalo w regionie Sycylia i oferuje bezpłatne Wi-Fi, plac zabaw, ogród oraz bezpłatny prywatny parking.
Obiekt Casa Vacanza Miramare położony jest w miejscowości Portopalo i oferuje taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Scalo Mandrie – 1,1 km, Rezerwat przyrody Vendicari – 20 km.
Barbara
Kraj pochodzenia
Polska
Bardziej studio niż apartament. Dobre wyposażenie. Czysto. Lokalizacja w spokojnej okolicy. W zasięgu spaceru niewiele knajpek czy sklepów (miasteczko "wymarłe" po sezonie).
Obiekt La Trinacria di Capo Passero położony jest w miejscowości Portopalo i oferuje wspólny salon, taras oraz widok na miasto. Obiekt zapewnia bezpłatne Wi-Fi.
Świetna lokalizacja, bezpośrednio przed hotelem kameralna plaża, przyzwoite restauracje, pomocna i przyjazna obsługa, choć niestety tylko właściciel mówi po angielsku. W hotelu bardzo czysto, pokoje sprzątane codziennie. Rewelacyjne miejsce żeby odpocząć. Chętnie powrócę
Przepiękny hotel ,rewelacyjna pomocna obsługa ,wyjątkowo dobre śniadania.W hotelu dbają o każdy detal wystroju ,pożywienia .Miło i szkoda ,ze tylko jedna noc.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.