Obiekt Le Coffret położony jest w miejscowości Saint Marcel i oferuje bezpłatne rowery, ogród, taras, bar, a także widok na góry. Obiekt zapewnia bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach.
J
Joachim
Kraj pochodzenia
Szwajcaria
Świetne połaczenie nowoczesnego designu z tradycyjnym budownictwem 17-18 wiecznym.
Bardzo miła i profesjonalna obsługa.
Dobre śniadanie.
Świetne materace.
Hotel Express Aosta East is just 500 metres from Aosta Gex Airport and next to the Aosta East A5 motorway exit. The historical centre and Roman ruins are 3 km away.
P
Piotr
Kraj pochodzenia
Polska
Lokalizacja
Ocena gości w dziesięciostopniowej skali 8,2
8,2
Bardzo dobry - Co sądzą poprzedni goście, 1776 opinii
In the heart of the Alps, among imposing mountains, Hotel Comtes De Challant Albergo Etico Valle d'Aosta is set in the traditional village of Fenis, near the Aosta Valley main roads.
D
Daniel
Kraj pochodzenia
Polska
Widok z okna, cena
Ocena gości w dziesięciostopniowej skali 8,5
8,5
Bardzo dobry - Co sądzą poprzedni goście, 1461 opinii
3-gwiazdkowy obiekt Hotel Mon Émile usytuowany jest w miejscowości Aosta i oferuje wspólny salon, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Punkt widokowy Skyway Monte Bianco – 45 km.
A
Aleksandra
Kraj pochodzenia
Polska
Fantastyczny hotel ze wspaniałą rodzinną atmosferą
Obiekt Hostellerie Du Cheval Blanc jest zlokalizowany w samym sercu Doliny Aosty, nieopodal starożytnego rzymskiego miasta wzniesionego w 25 roku p.n.e.
K
Kostiantyn
Kraj pochodzenia
Polska
Blizko do centrum. Bardzo dobry hotel! Na recepcji można zamówić bardzo pyszną pizzę. Miła obsługa. Widok na góry
Ocena gości w dziesięciostopniowej skali 8,1
8,1
Bardzo dobry - Co sądzą poprzedni goście, 1784 opinie
Hotel Village wyróżnia się spokojną lokalizacją w samym sercu Doliny Aosty, w odległości 5 km od centrum miasta Aosta. Oferuje on drewniane domki i eleganckie pokoje z bezpłatnym WiFi.
Ocena gości w dziesięciostopniowej skali 8,8
8,8
Fantastyczny - Co sądzą poprzedni goście, 1130 opinii
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.