3-gwiazdkowy obiekt Bilo 1 położony jest w miejscowości Alba Adriatica w regionie Abruzja i oferuje bezpłatne Wi-Fi. Odległość ważnych miejsc od apartamentu: Plaża Spiaggia di Martinsicuro – niecały kilometr, Plac Piazza del Popolo – 36 km.
W apartamencie z 1 sypialnią zapewniono salon z telewizorem, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i płytą kuchenną, a także łazienkę (1) z prysznicem.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Riviera delle Palme – 10 km, Stacja kolejowa w San Benedetto del Tronto – 13 km. Lotnisko Lotnisko Pescara znajduje się 63 km od obiektu.
Ocena firmy: 8,5Na podstawie 60 204 opinii z 46409 obiektów
46409 zarządzanych obiektów
Informacje na temat firmy
NOVASOL to jeden z największych pośredników w wynajmie wakacyjnym. W swoim portfolio oferuje osobiście wyselekcjonowane oferty w 19 europejskich krajach, w tym w Chorwacji, Włoszech, Danii, Norwegii, Francji, Hiszpanii i Niemczech. Dzięki ponad 50-letniemu doświadczeniu na rynku wynajmu, Twój wybór domu lub apartamentu wakacyjnego jest we właściwych rękach.
Informacje o obiekcie
- Posciel do wynaj (w cenie)
Obowiązkowy:
- Koszty zuzycia: 10.00 EUR/na dzien
- Kaucja: 100.00 EUR/na pobyt
- Oplata klimatyczna: 1.50 EUR/na dzien na osobe
- Sprzatanie koncowe: 60.00 EUR/na pobyt
Praktyczne mieszkanie wakacyjne na wakacje na plaży w Abruzji.
Witamy na wybrzeżu Abruzji, królestwie peperoncino, szafranu, surowych górskich krajobrazów i piaszczystych plaż. W nadmorskiej miejscowości Villa Rosa, dobrze rozwiniętej turystycznie, wprowadzisz się do wspaniałego mieszkania w kompleksie apartamentów, które stanie się Twoim małym wakacyjnym królestwem.
Znajdziesz tu przyjemny komfort, spokój i relaks. Zdecyduj, dokąd zaprowadzi Cię dzień, ciesząc się rano relaksującą filiżanką herbaty na świeżym powietrzu. Klasyczny dzień na plaży jest tak samo możliwy jak wycieczka w góry, uprawianie sportu lub znalezienie nowej ulubionej kawiarni, gdzie można sączyć espresso i oddać się wakacyjnej lekturze.
Ciesz się na imponujący czas na Morzu Śródziemnym.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Kuchnia
Płyta kuchenna
Przybory kuchenne
Kuchnia
Pralka
Lodówka
Aneks kuchenny
Łazienka
Prywatna łazienka
Wanna
Prysznic
Media/Technologia
Telewizor
Udogodnienia w pokoju
Rozkładana sofa
Prywatne wejście
Różne
Całkowity zakaz palenia
Bezpieczeństwo
Czujnik dymu
Języki
duński
niemiecki
angielski
hiszpański
francuski
chorwacki
włoski
holenderski
norweski
polski
szwedzki
Zasady pobytu
Obiekt Bilo 1 przyjmuje życzenia specjalne – możesz je dodać w kolejnym kroku rezerwacji!
Zameldowanie
Od 16:00 do 20:00
Musisz poinformować obiekt z wyprzedzeniem, kiedy przybędziesz.
Wymeldowanie
Od 00:01 do 10:00
Odwołanie rezerwacji/ przedpłata
Zasady dotyczące przedpłaty i odwoływania rezerwacji różnią się w zależności od rodzaju zakwaterowania. Wprowadź daty pobytu i sprawdź warunki dotyczące wybranej opcji.
Zwrotny depozyt na poczet zniszczeń
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 100 jest wymagany po przyjeździe. To około 426 zł. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.
Zakwaterowanie dzieci
Zasady dotyczące pobytu dzieci
Dzieci w każdym wieku są mile widziane.
W tym obiekcie dzieci w wieku 13 lat i starsze będą podlegały takim samym opłatom jak osoby dorosłe.
Aby zobaczyć dokładne ceny oraz informacje o liczbie Gości, dodaj do wyszukiwania liczbę oraz wiek dzieci, z którymi podróżujesz.
Zasady dotyczące łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek
Łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka nie są dostępne w tym obiekcie.
Ograniczenie wiekowe
Zameldowanie jest możliwe wyłącznie dla Gości w wieku 18–99 lat
Karty akceptowane w tym obiekcie
Gotówka nie jest akceptowana
Palenie tytoniu
Palenie jest zabronione.
Imprezy
Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona
Zwierzęta
Zwierzęta nie są akceptowane.
Ważne informacje
Niezbędne informacje dla gości tego obiektu
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Bilo 1 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Obiekt pobiera całą kwotę za zakwaterowanie przed przyjazdem Gości. Po dokonaniu rezerwacji Goście otrzymają od sieci NOVASOL potwierdzenie zawierające szczegóły dotyczące płatności. Po otrzymaniu wpłaty Goście otrzymają e-mail z adresem obiektu oraz informacją na temat miejsca odbioru kluczy.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości € 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.
Numer licencji: IT067047B4544D8VMX
Informacje prawne
Ten obiekt jest zarządzany, licencjonowany lub reprezentowany przez firmę. Ta klasyfikacja nie wpływa na podatki, w tym podatek VAT i inne „podatki pośrednie”, ale jest wymagana na mocy prawa konsumenckiego UE. Więcej informacji na temat firmy znajdziesz tutaj: .
Często zadawane pytania na temat obiektu Bilo 1
Obiekt Bilo 1 udostępnia jedną opcję zakwaterowania. Pomieści ona:
4 gości
Zameldowanie w obiekcie Bilo 1 rozpoczyna się o 16:00, a wymeldować się można do 10:00.
Obiekt Bilo 1 udostępnia jedną opcję zakwaterowania. Jest to:
1 sypialnia
Ceny w obiekcie Bilo 1 mogą się różnić w zależności od terminu, zasad działalności hotelu itp. Sprawdź ceny, wpisując daty pobytu.
Bilo 1 znajduje się 2,7 km od centrum miasta Alba Adriatica.
Najbliższa plaża znajduje się zaledwie 500 m od obiektu Bilo 1.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.