Obiekt Albergo Valbella, usytuowany w miejscowości Gallio, oferuje wspólny salon, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Levico – 41 km.
A
Anna
Kraj pochodzenia
Polska
Hotel czysty i zadbany.Brak 4osobowych pokoi.Zamiast tego dostaliśmy 2 pokoje 2osobowe.Obsługa bardzo miła i pomocna.Polecam!
Obiekt Gaarten Hotel Benessere Spa by Kleos Group Collection, usytuowany w miejscowości Gallio, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras.
Obiekt Filò affittacamere, położony w miejscowości Gallio, oferuje taras, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, a także bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach.
Obiekt L'appartamento pianoterra położony jest w miejscowości Gallio i oferuje bar, bezpłatne Wi-Fi oraz widok na góry. Obiekt zapewnia ogród oraz bezpłatny prywatny parking.
Obiekt B&B Ronco Carbon oferuje ogród, taras oraz widok na góry. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Levico – około 45 km. Goście mogą podziwiać widok na ogród.
Obiekt La capr'allegra, usytuowany w miejscowości Gallio, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Levico – 41 km.
Oferta obiektu Chalet Orchidea położonego w miejscowości Gallio obejmuje bar. Obiekt zapewnia ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy w odległości 41 km znajduje się Jezioro Levico.
1-gwiazdkowy obiekt Albergo Speranza położony jest w miejscowości Asiago i oferuje wspólny salon oraz bar. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Jezioro Levico – 37 km.
Offering a restaurant and free bikes, Albergo Rendola is located in Asiago, a 5-minute drive from the centre. Free Wi-Fi access is available in all public areas.
Obiekt Due Mori, usytuowany w miejscowości Roana, oferuje bar oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Levico – 34 km. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.