Obiekt casettina Vittoria oferuje balkon oraz widok na jezioro. Do dyspozycji Gości jest również ekspres do kawy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Gravedona – około 2,9 km.
Sławomir
Kraj pochodzenia
Polska
Fajny klimat małego, górskiego miasteczka. Super widok na dachy i jezioro. Świetna restauracja - 100m. Właścicielka kontaktuje się przez whats'up i wysyła zdjęciową, bardzo pomocną instrukcję dojazdu i gdzie zaparkować auto. Idealne miejsce na noc w podróży. Duży plus - możliwość późniejszego zameldowania, a nie tylko do g. 19 jak wiele innych w pobliżu.
Obiekt Hotel Aurora, usytuowany w miejscowości Colico, oferuje wspólny salon, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Colico – 1,4 km.
AnnaPac
Kraj pochodzenia
Polska
Pokój był sprzątany codziennie, pokój i łazienka bardzo czyste. Skromne śniadanko aczkolwiek każdy znajdzie coś dla siebie, produkty były dobre. Pyszne słodkie wypieki.
Hotel Resort Le Vele w miejscowości Domaso dysponuje sezonowym odkrytym basenem i centrum fitness. Ten trzygwiazdkowy hotel oferuje bezpłatne WiFi, wspólny salon i ogród.
Hotel Domaso jest usytuowany 2 minuty spacerem od jeziora Como. Oferuje on odkryty basen, ogród, bezpłatne WiFi oraz przestronne, klimatyzowane pokoje z widokiem na jezioro.
4-gwiazdkowy obiekt Hotel Lago di Como usytuowany jest w miejscowości Colico i oferuje ogród, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Colico – 800 m.
Obiekt Resort le Vele Suites and Apartments, usytuowany w miejscowości Domaso, oferuje sezonowy odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz taras.
Wrzyszcz
Kraj pochodzenia
Polska
Miejsce przepiękne, widok z okna po przebudzeniu wspaniały, obsługa bardzo miła i pomocna
Obiekt Casa Olea Hotel, usytuowany w miejscowości Cremia, oferuje sezonowy odkryty basen, prywatny parking, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Villa Carlotta – 14 km.
Łukasz
Kraj pochodzenia
Polska
Klimat hotelu super. Cisza i spokój. Śniadania przepyszne.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.