Obiekt Il Mandorlo, położony w miejscowości Montecorice, oferuje dostęp do ogrodu z tarasem oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono bezpłatne Wi-Fi i klimatyzację.
Ocena gości w dziesięciostopniowej skali 8,3
8,3
Bardzo dobry - Co sądzą poprzedni goście, 29 opinii
Obiekt L'Antica Passolara znajduje się w miejscowości Montecorice i zapewnia ogród oraz sprzęt do grillowania. Na miejscu dostępny jest odkryty basen oraz bezpłatny prywatny parking.
Obiekt Villa D'Elite położony jest w miejscowości Montecorice. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Spiaggia Pala Gor – 700 m. Obiekt zapewnia bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach.
Obiekt Tenuta Belvedere Cilento, położony w miejscowości Montecorice, oferuje dostęp do ogrodu z tarasem oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono bezpłatne Wi-Fi i klimatyzację.
Obiekt Le Stanze del Conte położony jest w miejscowości Montecorice. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Spiaggia pubblica di Ogliastro Marina – 2,4 km.
Obiekt Villa del Capitano, położony w miejscowości Montecorice, oferuje dostęp do ogrodu. Obiekt zapewnia bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach.
Obiekt Sunseverino Rooms, usytuowany w miejscowości Montecorice, oferuje taras oraz pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Spiaggia Pala Gor – 1,9 km.
Hotel Mareluna położony jest nad brzegiem morza w San Marco di Castellabate i oferuje ogród, z którego można podziwiać przepiękne widoki na morze i romantyczne zachody słońca.
Ocena gości w dziesięciostopniowej skali 8,6
8,6
Fantastyczny - Co sądzą poprzedni goście, 281 opinii
Hotel zlokalizowany w pięknej okolicy, w odległości spaceru od sklepów, restauracji, plaży. Apartament był czysty, ładnie urządzony. Basen z ciepłą czystą wodą. Jedzenie smaczne. Obsługa przemiła i bardzo pomocna.
Bardzo ładnie zaprojektowana przestrzeń. Czysto i klimatycznie. Bliskość plaży , restauracja w hotelu. Bardzo dobrze utrzymany basen i przestrzeń wokół, gdzie miło było spędzić czas.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.