Obiekt Casa Di Tom położony jest w miejscowości Porto i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja metra EUR Magliana – 19 km, Arena sportowo-rozrywkowa PalaLottomatica – 20 km....
Obiekt Sunrise Home położony jest w miejscowości Porto i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja metra EUR Magliana – 23 km, Arena sportowo-rozrywkowa PalaLottomatica – 24...
Obiekt Treno a 1 fermata per Aeroporto e Fiera di Roma oferuje taras, balkon oraz widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja metra EUR Magliana – około 19 km.
Hotel Chopin usytuowany jest w odległości 3 km od rzymskiego lotniska Fiumicino i oferuje bezpłatny parking.
A
Agnieszka
Kraj pochodzenia
Polska
Bardzo fajny hotel. Lokalizacja blisko lotniska. Czysto, wyposażenie wystarczające. Personel bardzo miły i pomocny, pomimo zameldowania w środku nocy. Polecam. Skorzystałabym ponownie bez wahania.
Hotel Ping Pong is located in Ostia, just 50 metres from the coast and its many beaches.
D
Damian
Kraj pochodzenia
Polska
Pobyt był bardzo przyjemny. Na zdecydowany plus lokalizacja (hotel blisko morza, a do tego spokojna okolica) uprzejmy i pomocny personel oraz stosunek ceny do jakości. Dobra opcja na wypoczynek oraz jako baza wypadowa do centrum Rzymu.
No i rewelacyjne rogaliki na śniadanie :D
Obiekt B&B Hotel Roma Fiumicino Aeroporto Fiera 1 usytuowany jest w Rzymie, na terenie centrum handlowego Parco Leonardo, niecałe 10 minut jazdy od portu lotniczego Rzym-Fiumicino.
A
Anna
Kraj pochodzenia
Austria
lokalizacja bardzo dobra, przy stacji kolejowej i obok galerii handlowej,10 minut samochodem do lotniska. dostępny transfer z i na lotnisko w cenie 6 euro od osoby w jedną stronę.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.