Obiekt Hotel Stella Alpina, usytuowany w miejscowości Bellamonte, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Carezza – 34 km.
Magda
Kraj pochodzenia
Polska
Świetna lokalizacja, bardzo miły personel, czysto , bardzo smaczne dania
Obiekt Ciâsa La Cate położony jest w miejscowości Bellamonte i oferuje widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Carezza – 34 km, Przełęcz Pordoi – 45 km.
Obiekt Dolomites Hotel La Meridiana, usytuowany w miejscowości Moena, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Carezza – 18 km.
Jolanta
Kraj pochodzenia
Polska
Bardzo miły i pomocny personel. Bardzo dobre śniadania.
Obiekt Suàn Hotel, usytuowany w miejscowości Ziano di Fiemme, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Carezza – 32 km.
Małgorzata
Kraj pochodzenia
Polska
Obiekt czysty, zadbany. Profesjonalny personel - recepcjonista, recepcjonistka, panie przy śniadaniu, panie sprzątające. Chcemy wrócić na dłuższy pobyt.
Obiekt Flos Hotel, usytuowany w miejscowości Moena, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Carezza – 23 km.
Immersed in the Val di Fiemme, the Regina is an Alpine-style hotel on the road from Cavalese to the Marmolada. The property offers free parking and a wellness center with indoor pool.
Barbara
Kraj pochodzenia
Polska
Przyjemny hotel, śniadanie dobre, pokój mały, ale łóżko wygodne. Trudno napisać więcej, byłam tylko jedną noc.
Hotel Kyrr Smart Mountain Retreat, z którego roztacza się widok na park Rosengarten, usytuowany jest na obrzeżach miejscowości Moena, przy drodze do miejscowości Canazei.
Na naszej stronie dostępnych jest ponad 70 milionów opinii o obiektach – wszystkie pochodzą od prawdziwych i sprawdzonych gości.
Jak to działa?
1
Najpierw rezerwacja
Najpierw rezerwacja
Aby otrzymać możliwość dodania opinii, konieczne jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie. Dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od Gości, którzy naprawdę odwiedzili dany obiekt.
2
Potem podróż
Potem podróż
Podczas pobytu w obiekcie Goście weryfikują standard pokoi, jakość posiłków, życzliwość personelu itp.
3
Na końcu opinia
Na końcu opinia
Po powrocie Goście opisują swój pobyt. Następnie sprawdzamy, czy opinia nie zawiera przekleństw, i publikujemy ją na stronie Booking.com.
Jeśli dokonałeś rezerwacji przez naszą stronę i chcesz napisać opinię, musisz się zalogować.